آموزش و تحصیل انتاریو دبیرستان مجازی و تحصیل رایگان کانادا

آموزش و تحصیل انتاریو دبیرستان مجازی و تحصیل رایگان کانادا

وزارت آموزش و پرورش انتاریو برای آموزش تحصیل انتاریو در تازه ترین اعلامیه خود جهت تقویت ریاضی دانش آموزان از کودکستان تا سال پنجم دبستان یک دوره سه هفته ای آموزش ریاضی در مدارس برگزار میگردد تا تابستان سبب عقب افتادن این دانش آموزان در درس حساب و ریاضی نشود.

شما میتوانید برای آموزش تحصیل انتاریو با مراجعه به وکیل و مشاور مهاجرت به کانادا در موسسه مهاجرتی افق برای تحصیل خود در کانادا اقدام کنید و با مشاوره های به موقع و دقیق انها بدون از دست دادن زمان و هزینه به افق ارزوهای خود برسید. پاسخ سوالات مهاجرتی خود از قبیل تحصیل در کانادا با معدل پایین دیپلم، بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم در کانادا، فوق دیپلم در کانادا، تحصیل در کانادا افق، شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم ۲۰۲۰، تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا، هزینه تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم، تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم، ادامه تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم، اپلای کانادا با دیپلم، کانادا تحصیل دیپلم، اقامت کانادا با مدرک دیپلم، روش سریع مهاجرت به کانادا با دیپلم برای ایرانیان، مدرک دیپلم کانادا تحصیل، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت تحصیلی با مدرک دیپلم ۲۰۲۰، تحصیل در کانادا با دیپلم بدون مدرک زبان و … را از گروه کاریابی مهاجرتی افق بخواهید. افق لحظه به لحظه پاسخگوی سوالات شما برای مهاجرت و اقامت کانادا در سال ۲۰۲۰ میباشد.

برای تحصیل فرزندان در مدارس کانادا یا تحصیل مدارس کانادا سن تحصیل از ۵ سالگی شروع شده و ۱۲ سال به طول می انجامد. مدارس کانادا در دو سطح ابتدایی  (Elementary) که تا مقطع ششم و بعدی دبیرستان (High School) که از مقطع هفتم تا دوازدهم را شامل می شود.

*وزارت آموزش پرورش همچنین در حال تهیه یک دوره اینترنتی ریاضی به نام math at home می باشد تا والدین بتوانند با کمک آن در طول تابستان فرزندان را برای سال تحصیلی آینده آماده کنند.

همچنین بخوانید: تحصیل فرزندان در کانادا

همچنین تحصیل فرزندان دانشجویان بین المللی کانادا، در مدارس کانادا رایگان شده و امکان استفاده از خدمات درمانی بیمه دانشجویی نیز برای انها فراهم میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با موسسه کاریابی مهاجرتی افق به شماره ۰۵۱-۳۱۰۷۱ در تماس باشید. و یا به سایت افق (ofoghint.com or www.ofoghint.com) مراجعه کرده و از اخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات مهاجرت کانادا تحصیل مطلع شوید. گروه بین المللی افق تا رسیدن شما به کانادا گام به گام همراهتان خواهد بود.

*به گفته استفن لی سی وزیر آموزش پرورش انتاریو، این برنامه ها بخشی از استراتژی چهار ساله دولت پراگرسیو کانسروتیو انتاریو می باشد که هدف آن معکوس کردن روند تست های ریاضی هست که در سال های اخیر نشاندهنده کاهش توانایی دانش آموزان در این درس می باشد.

دولت اعلام کرد شش میلیون دلار برای دوره سه هفته ای اختصاص داده شده است.

گروه مهاجرتی کاریابی افق با همکاری مشاورین قانونی مهاجرت پاسخگوی شما در زمینه های تحصیل مدارس کانادا، تحصیل فرزندان در مدارس کانادا، شرایط فول فاند کانادا، فول فاند ارشد کانادا، فول فاند دکترا کانادا، اپلای فول فاند کانادا، دانشگاه های فول فاند کانادا، گرفتن فول فاند از کانادا، درامد کار دانشجویی در کانادا، ویزای کار بعد از تحصیل در کانادا، تحصیل با معدل پایین در کانادا، مدارک لازم برای پذیرش دانشگاه های کانادا، صفر تا صد تحصیل در کانادا افق، تاثیر دانشگاه در اپلای کانادا ۲۰۲۰، گرفتن فاند با معدل پایین، حداقل معدل برای بورسیه شدن، تحصیل ویزای کاری به تحصیلی کانادا، ویزای رایگان کانادا ۲۰۲۰، ارزیابی ویزای تحصیلی کانادا، هزینه تحصیل در رشته موسیقی کانادا برای ایرانیان، شرایط زندگی دانشجویی در کانادا، کار و تحصیل همزمان در کانادا و … میباشد. افق همراهی همیشگی شماست.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *