دو تغییر عمده آزمون CELPIP | ازمون زبان کانادا | مهاجرتی افق

دو تغییر عمده آزمون CELPIP

سیاست های آزمون سلپیپ (CELPIP) در جهت منافع افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم کانادا و یا شهروندی کانادا را دارند، بهبود یافت. آزمون CELPIP  یکی از تنها دو آزمون مورد قبول اداره مهاجرت کانادا برای اثبات مهارت زبان انگلیسی میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با موسسه کاریابی مهاجرتی افق به شماره ۰۵۱-۳۱۰۷۱ در تماس باشید. گروه افق تا رسیدن شما به کانادا در قبولی آزمون سلپیپ گام به گام همراهتان خواهد بود.

اکنون شرکت کنندگان در این آزمون این امکان را دارند که اگر از نتیجه آزمون خود مطمئن نیستند، تا 6 ماه پس از تاریخ آزمون درخواست ارزیابی دوباره آزمون خود را بدهند. در گذشته آزمون دهندگان فقط 6 هفته برای ارائه این درخواست فرصت داشتند.

آزمون دهندگان همچنین میتوانند پس از مدت 4 روز از تاریخ آزمون قبلی دوباره در این آزمون شرکت کنند که نسبت به دوره انتظار 30 روزه سابق تغییر چشمگیری محسوب میشود.

Paragon Testing Enterprise، برگزار کننده آزمون CELPIP اعلام کردند که این دو تغییر عمده براساس درخواست متقاضیان آزمون صورت گرفته است.

مدیر خدمات مشتریان موسسه پاراگون (Paragon) که به عنوان یک شرکت آزمون گذار است در بیانیه ای اعلام کرد که هدف از این تغییرات آسان تر کردن شرایط افراد در مسیر گرفتن اقامت دائم کانادا،  مهاجرت به کانادا، شهروندی کانادا و گواهی های تخصصی میباشد.

کدام آزمون سلپیپ CELPIP برای مهاجرت مناسب می باشد؟

آزمون عمومی سلپیپ: یا CELPIP General بیشتر برای مهارت های گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن در زبان انگلیسی می باشد را مورد بررسی و تست قرار می دهد. که به طور رسمی برای برنامه های اقامت دائم کانادا (مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا) از طریق آزمون های بین المللی تعیین می شود.

آزمون عمومی سلپیپ LS: یا CELPIP General LS این آزمون فقط برای مهارت های گوش دادن و صحبت کردن مورد ارزیابی و استفاده قرار می گیرد. که این آزمون برای درخواست شهروندی دائمی کانادا محسوب می شود.

شما میتوانید با مراجعه به مشاور مهاجرت به کانادا در موسسه مهاجرتی افق برای شرکت در آزمون CELPIP کانادا با کارشناسان زبده از طریق سایت به نشانی www.ofoghint.com برای راهنمایی های لازم جهت ثبت نام این آزمون اقدام کنید.

آزمون سلپیپ که مخفف عبارت (CELPIP:The Canadian English Language Proficiency Index program) و به معنی برنامه شاخص زبان انگلیسی کانادا می باشد که این آزمون به صورت کاملا اختصاصی برای کشور کانادا است و توسط اداره مهاجرت، پناهندگی وشهروندی کانادا (IRCC) راه اندازی شده است.

مهاجرت آزمون CELPIP

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی تحصیلی رایگان[/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *