کاهش حداقل امتیاز CRS در آخرین قرعه کشی Express Entry

کاهش حداقل امتیاز CRS در آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری

دولت کانادا برای 3200 متقاضی اکسپرس اینتری دعوت نامه صادر کرد تا بتوانند برای درخواست اقامت دائم کانادا اقدام کنند این قرعه کشی  در تاریخ  19 دسامبر برگزار شد . حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندیCRS  469 بود که نسبت به قرعه کشی قبلی که در 11 دسامبر برگزار شد ، 3 امتیاز کاهش یافت.

سیستم Express Entry مجموعه ای از متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت :کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی مدیریت می کند.

داوطلبان بر اساس امتیازی که تحت CRS اعطا می شود در استخر رتبه بندی می شوند که عواملی مانند سن ، تحصیلات ، تجربه کار ماهر و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی (زبان رسمی کانادا) به منظور واجد شرایط بودن برای دریافت دعوت نامه و  ورود به سیستم ، پیشنهاد شغلی لازم نیست ، اگرچه در صورت داشتن متقاضی ، امتیاز اضافی CRS اعطا می شود.

تعداد معینی از متقاضیان که دارای امتیاز بالا هستند دعوت شده اند تا از طریق قرعه کشی های منظم از استخر ، برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. این دوره های دعوت به طور معمول هر دو هفته یکبار برگزار می شود و اکثریت قریب به اتفاق نامزدهای هر سه دسته مهاجرت را شامل می شوند.

موارد زیر نمونه هایی فرضی از متقاضیانی است که ITA را در قرعه کشی امروز کسب کردند:

Bartek و Yakira به ترتیب 32 و 33 سال سن دارند. هر دو آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و هر دو آزمون IELTS را گذراندند و در هر چهار مقوله مهارت انگلیسی سطح پیشرفته دارند. Bartek به مدت چهار سال به عنوان دیتا ساینتیست در خارج از کانادا مشغول به کار بوده است. Bartek متقاضی اصلی بود و امتیاز CRS 469 وی برای کسب ITA در قرعه کشی امروز کافی بود.

Denis 29 دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد است  او چهار سال به عنوان تحلیلگر کسب و کاردر خارج از کانادا مشغول به کار است. او CELPIP را گرفت و در هر چهار گروه مهارت انگلیسی نمره بالایی کسب کرد. در حالی که Denis هرگز در کانادا کار نکرده و یا تحصیل کرده است ، CRS 469 وی برای کسب ITA در قرعه کشی 19 دسامبر کافی بود.

John 30 ساله است و دارای مدرک لیسانس است. وی به مدت سه سال به عنوان هماهنگ کننده امور اداری در خارج از کانادا مشغول به کار بوده است. او امتحان TEF کانادا را شرکت کرد و 275 نفر در ریدینگ ، 400 مکالمه و رایتینگ و همچنین 330 در Listening کسب کرد. او همچنین امتحان عمومی آیلتس را گذراند و 3.5 در ریدینگ و 5.0 در لسینیگ و رایتینگ و اسپیکینگ به دست آورد. جان همچنین یک خواهر و برادر نیز دارد که شهروند کانادا و ساکن اوتاوا است. نمره CRS 469 وی برای کسب ITA در قرعه کشی امروز کافی بود.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4d00e8″ button_gradient_bottom_color=”#4d00e8″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *