پذیرش جدید اکسپرس اینتری | مهاجرت به کانادا | صدور دعوتنامه و امتیازات جدید

پذیرش جدید اکسپرس اینتری

کانادا در تاریخ 2 اکتبر قرعه کشی پذیرش جدید اکسپرس اینتری (Express Entry) برگزار کرد و در کل 3،900 دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم کانادا صادر کرد. حداقل امتیاز در این دوره 464 بود و در این قرعه کشی 300 دعوتنامه بیشتر از پذیرش قبلی (18 سپتامبر) صادر شد. آخرین باری که اداره مهاجرت، پناهندگان و تابعیت کانادا IRCC از 3900 نفر دعوت کرد 23 ژانویه 2019 بود. سیستم Express Entry سیستمی برای مهاجرت به کانادا که به سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازها و معیار ها مهاجر می پذیرد.

داوطلبان واجد شرایط وارد استخر می شوند و براساس سن، تحصیلات، تجربه کار ماهر و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، از دیگر عوامل، نمره جامع سیستم رتبه بندی CRS دریافت می کنند. یک پیشنهاد شغلی برای ورود یا انتخاب لازم نیست. از کاندیداهای بالاترین امتیاز دعوت می شود. مجموع دعوتنامه های صادره در سال جاری میلادی به 67300 عدد رسید. کانادا برای اینکه به هدف سال 2019 و 2020 برسد باید از طریق برنامه های تحت مدیریت پذیرش جدید اکسپرس اینتری و برنامه مهاجرت استانی تعداد بیشتری مهاجر جذب کند.

در زیر نمونه هایی فرضی از متقاضیانی که در تاریخ 2 اکتبر دعوتنامه دریافت کردند:

Aretha 32 ساله است، دارای مدرک کارشناسی ارشد است و چهار سال به عنوان معلم فعالیت می کند. وی دارای مهارت پیشرفته زبان انگلیسی است و هرگز در کانادا کار و تحصیل نکرده است. نمره CRS او 465 امتیاز بود و توانست دعوتنامه را برای پذیرش جدید اکسپرس اینتری دریافت کند. Amal و Lena به ترتیب 31 و 30 نفر هستند و هر یک دارای مدرک لیسانس است و چهار سال به عنوان تحلیلگر فناوری اطلاعات فعالیت می کردند. Amal دارای مهارت پیشرفته زبان انگلیسی و تسلط متوسط ​​به زبان فرانسه است. Lena  انگلیسی را در سطح متوسط ​​صحبت می کند. آنها به عنوان متقاضی اصلی با Amal  وارد استخر شدند. نمره CRS آنها 467 بود و در پذیرش 2 اکتبر دعوتنامه دریافت کردند.

برای مهاجرت به کانادا باید در سیستم پذیرش جدید اکسپرس اینتری ثبت نام نمایید. این سیستم با توجه به شرایطی که دارید به شما امتیاز می دهد. در صورت دریافت حداقل امتیاز لازم برای مهاجرت به کانادا از شما در خواست می شود که مدارک خود را به اداره ی مهاجرت استانی که از طریق برنامه ی مهاجرت آن اقدام کرده اید، ارسال نمایید. برای آگاهی از شرایط، امتیازها و نحوه امتیاز دهی فرم امتیاز دهی را در گروه کاریابی بین المللی افق تکمیل نمایید. مجموعه بین المللی افق همواره راحت ترین و آسان ترین مسیرهای بهترین روش های مهاجرت کانادا یا سیستم اکسپرس انتری اقامت کانادا، مهاجرت سریع به کانادا، کار در کانادا، اکسپرس اینتری کانادا، وکیل مهاجرت به کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا را در اختیار شما قرار می دهد. این موسسه سالهاست که در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت داشته و هرساله مهاجران بسیاری را همراهی می نماید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *