شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

اگر می خواهید شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا را برای خود و اعضای خانواده محاسبه کنید، فرم های ارزیابی رایگان گروه مهاجرتی افق ماندگار می تواند به شما کمک کند تا شانس خود را در این زمینه ارزیابی نمایید.

افزایش شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

اگر می خواهید شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا را افزایش دهید و با این روش به کانادا مهاجرت کنید، توصیه هایی برای شما داریم. متاسفانه به دلیل درخواست های بی شمار ویزای توریستی و بی تجربه بودن اغلب متقاضیان در فرآیند ارسال مدارک مورد نیاز در پورتال اداره مهاجرت کانادا، اغلب درخواست ها ریجکت می شوند.

برای اینکه بتوانید شانس ویزای توریستی خود را افزایش دهید، باید روی مدارک مورد نیاز کار کنید، به عنوان مثال:

افزایش وابستگی یا تای عاطفی، مالی و شغلی به ایران

وابستگی یا تای عاطفی به این معناست که به ایران از نظر عاطفی و خانوادگی به خاطر داشتن همسر و فرزند و والدین وابسته هستید؛ تای مالی به این معناست که دارایی ها و املاک ارزشمندی در ایران دارید که نمی توانید آنها را به حال خود رها کنید و باید به دلیل مدیریت اموال و دارایی های خود حتما به ایران برگردید.

تای شغلی هم به این معناست که نشان دهید دارای شغلی هستید که زندگی شما را از نظر مالی تامین، هزینه های روزمره شما و خانواده تان را پرداخت می کند و مهمتر از همه حضور شما در محل کار الزامی است چون جایگاه شغلی شما کلیدی بوده و اگر در درازمدت در محل کار خود حضور نداشته باشید باعث ایجاد بحران مالی برای کسب و کار مورد نظر می شود.

افزایش تمکن مالی و افزایش شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

تمکن مالی مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا مقداری نیست که توسط اداره مهاجرت مانند ویزای تحصیلی، اعلام شده باشد. اما با توجه به مدت زمانی که در نامه هدف از سفر خود اعلام کرده اید و قصد اقامت در کانادا به عنوان توریست دارید، همچنین با توجه به تعداد اعضای خانواده که شما را همراهی می کنند، مهمتر از همه سبک زندگی تان باید پیش بینی هزینه های زندگی، خورد و خوراک، تفریح و بازدید از مناطق دیدنی کانادا، هزینه های حمل و نقل، بیمه درمانی برای مدت تعیین شده، بلیط رفت و برگشت به کانادا برای تمامی اعضای خانواده و مهمتر از همه هزینه اقامتگاه یا مسکن در کانادا را داشته باشید.

اگر برآوردی تخمینی از این هزینه ها داشته باشید می توانید مقدار تمکن مالی لازم را نشان دهید. اما به صورت کلی بهتر است بدانید نامه تمکن مالی که اداره مهاجرت از شما خواهد خواست، شامل گردش حساب 6 ماهه آخر شما، مقدار پول وارد و خارج شده از حساب شما و همچنین مبلغ نهایی موجودی شماست که در یک صفحه به زبان انگلیسی و در سربرگ بانک با مهر و امضای لازم منتشر می شود و نیازی به ترجمه رسمی ندارد.

شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه

دعوتنامه ویزای توریستی کانادا می تواند یکی از مدارکی باشد که شانس قبولی ویزای توریستی کانادا را افزایش می دهد. البته با قاطعیت اعلام می کنیم داشتن دعوت نامه تنها شانس شما را افزایش می دهد اما موضوعی که برای اداره مهاجرت و افسر ویزا مهم است پرونده شخص شماست نه فرد دعوت کننده در کانادا که حتی ممکن است مقیم دائم یا شهروند کانادا بوده، درآمد خوبی داشته باشد و مالیات های خود را به موقع پرداخت کند.

اگر در پرونده شخص شما از نظر افسر اداره مهاجرت مشکلی وجود داشته باشد، حتی با وجود دعوت نامه فول گارانتی نوتاری شده در پرونده تان، قطعا ریجکت خواهید شد.

داشتن برنامه دقیق سفر توریستی به کانادا

اینکه به عنوان توریست ثابت کنید برنامه مشخصی برای مدت کوتاه اقامت خود در کانادا دارید، می تواند در نامه ای تحت عنوان برنامه سفر توریستی ضمیمه پرونده شما شود.

تاریخ پرواز ورودی به کانادا، ورود به فرودگاه، بلیط برگشت به ایران، اقامتگاه یا مسکن موقت، برنامه های تفریحی یا دیدار اقوام، دوستان و آشنایان در کانادا و غیره؛ دلیل گنجاندن این برنامه ها در این نامه می تواند به افسر ویزا کمک کند تا برنامه شما را بهتر درک کند.

داشتن هدف از سفر با ویزای توریستی کانادا

می توانیم با قاطعیت بگوییم عدم شفافیت در این موضوع یعنی مشخص نبودن هدف از سفر، شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا را تا حد زیادی کاهش و احتمال ریجکت شدن شما را افزایش می دهد. گاها افسر ویزا صرفا به دلیل قانع نشدن در رابطه با هدف از سفر، می تواند درخواست ویزای توریستی شما را ریجکت کند. بنابراین در رابطه با این موضوع کاملا تحقیق کنید و برنامه و هدف از سفر خود را شفاف و با دقت بنویسید.

کاهش شانس ویزای توریستی کانادا به دلیل عدم اقدام به موقع

گاهی دلیل ریجکتی و کاهش شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا فقط و فقط یک موضوع است؛ عدم اقدام به موقع. توجه داشته باشید که پیک یا اوج درخواست های ویزای توریستی اواسط بهار تا اواخر تابستان است و اگر خارج از این تایم برای کشور سردی مانند کانادا درخواست دهید، در حالی که بستگانی در کانادا ندارید، افسر ویزا به هدف از سفر شما شک خواهد کرد و درخواست شما ریجکت می شود.

 

محاسبه شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

چطور می توانم شانس دریافت ویزای توریستی کانادا را محاسبه کنم؟ گروه مهاجرتی افق ماندگار تنها با پرسیدن 4 سوال ساده می تواند به شما بگوید که آیا شانس دریافت ویزای توریستی کانادا را دارید یا خیر. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم ارزیابی ویزای توریستی کانادا

 

ارزیابی ویزای توریستی

جهت ارزیابی احتمال دریافت ویزای توریستی خود این فرم را تکمیل کنید.

مرحله 1 از 4 - سوال اول

آیا دعوت نامه از خانواده یا دوستان دارید؟(Required)

کلام آخر افق ماندگار درباره شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

اغلب افرادی که متقاضی دریافت ویزای توریستی کانادا هستند، سوال مشترکی از ما می پرسند: می خواهم بدانم شانس من برای دریافت ویزای توریستی کانادا چقدر است؟ پاسخ به این سوال نیازمند بررسی شرایط اولیه شما خواهد بود.

بنابراین خواهشمندیم جهت ارزیابی و محاسبه شانس ویزای توریستی کانادا، با شماره های 05131071 و 09120920268 تماس حاصل فرمایید. در سریعترین حالت ممکن پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

فراموش نکنید که همیشه راه هایی برای افزایش شانس شما وجود دارد که بسیاری اوقات در جلسات عادی و یا رایگان مشاوره مهاجرت مطرح نمی شوند. برای رزرو وقت تخصصی مشاوره مهاجرت اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا

هر روزه تماس های زیادی در رابطه با ویزای توریستی کانادا و شانس دریافت آن داریم. افرادی که می خواهند هر چه سریعتر و تا قبل از پایان سال 1403 خود را به کانادا برسانند و از مزیت پابلیک پالیسی ایرانیان استفاده کنند. در ادامه به تعدادی از این سوالات پاسخ می دهیم:

امسال شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا بیشتر است؟

با توجه به قانون ایران 2023 و پابلیک پالیسی ایرانیان، که از ماه مارس 2023 اجرایی و تا 28 فوریه 2025 تمدید شد، بسیاری از افراد فکر می کنند که احتمال ریجکتی ویزای توریستی بالا رفته چرا که با ورود به خاک کانادا امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری وجود دارد.

اما در واقعیت این موضوع کاملا بستگی به پرونده و مدارکی دارد که در پرونده خود قرار می دهید. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید با شماره های 05131071 و تلفن همراه 09120920268 گروه مهاجرتی افق ماندگار تماس حاصل فرمایید.

چطور می توانم شانس خود برای دریافت ویزای توریستی کانادا افزایش دهم؟

اگر اعضای خانواده، اقوام، دوستان و یا آشنایانی در کانادا دارید، می توانید از آنها درخواست دعوت نامه فول گارانتی نوتاری شده را داشته باشید؛ نمونه دعوت نامه ویزای توریستی را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

راه دیگر افزایش شانس شما در صورتی که بستگانی در کانادا ندارید، این است که سابقه سفر خود را تقویت کنید. اگر سابقه سفر به حوزه شنگن در 5 سال گذشته در پرونده خود داشته باشید، افسر ویزا بیشتر قانع خواهد شد که هدف شما صرفا توریستی و بازدید از کانادا است و احتمال پاس ریکوئستی شما افزایش می یابد.

نحوه ارزیابی شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا به چه صورت است؟

گروه مهاجرتی افق ماندگار از طریق فرم ارزیابی ویزای توریستی کانادا که حاوی 4 سوال ساده است، این کار را برای شما ساده کرده؛ خواهشمندیم روی لینک مربوطه فوق کلیک کنید تا بتوانید شانس خود را به صورت رایگان برای دریافت ویزای توریستی کانادا ارزیابی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *