سوالات متداول قبل از مهاجرت به کانادا

سوالات متداول قبل از مهاجرت به کانادا

همیشه سوالاتی بسیاری در جلسات مشاوره مهاجرت به کانادا از طرف مراجعین مختلف به شرکت مهاجرتی افق ماندگار بیان می شود که اغلب آنها متداول هستند و توسط افراد زیادی مطرح شده و دغدغه اصلی قبل از مهاجرت این کشور محسوب می شوند. به همین جهت در این مقاله تصمیم گرفتیم به سوالات متداول قبل از مهاجرت به کانادا پاسخ دهیم پس اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید و یا به دنبال اطلاعاتی جامع و مفید در این خصوص می باشید در ادامه با ما همراه باشید.

پاسخ به سوالات متداول قبل از مهاجرت به کانادا

در این مقاله سوالات متداولی که توسط اغلب کلاینت های ما پرسیده می شود و ذهن تمامی آنها قبل از مهاجرت را درگیر کرده است، پاسخ خواهیم داد. چنانچه هر گونه سوالی دارید از طریق چت آنلاین گوشه سمت راست همین صفحه بپرسید، همکاران ما همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

چگونه برای PR کانادا اقدام کنم؟

کارت اقامت دائم (PR) مدرک رسمی وضعیت شما به عنوان مقیم دائم در کانادا است. به عنوان بخشی از فرآیند مهاجرت، ساکنان دائمی جدید که برای اولین بار به کانادا می آیند به طور خودکار کارتی را از طریق پست دریافت می کنند. این موضوع بخشی از فرآیند مهاجرت است و نیازی به درخواست کارت PR ندارید. دقت داشته باشید مدارک مورد نیاز توسط مقامات مرزی کانادا هنگام ورود برای اولین بار در کانادا پر می شود و هیچ اقدام دیگری از جانب شما لازم نیست. معمولاً سه تا چهار ماه طول می کشد تا اولین کارت PR شما از طریق پست به دست شما برسد.

می ‌توانید آخرین زمان ‌های پردازش را در وب ‌سایت دولت برای اطلاعات به ‌روز در مورد جداول‌ زمانی بررسی کنید. از طرف دیگر، اگر در حال تمدید کارت PR خود هستید، یا تمایل دارید نام قانونی یا جنسیت خود را در کارت تغییر دهید، یا کارت گمشده، دزدیده یا آسیب دیده خود را جایگزین کنید، یا وضعیت مهاجرتی منحصر به فردی دارید، در اینجا مراحل درخواست برای یک کارت جدید به این صورت است:

  • جمع آوری مدارک: از جمله کارت اقامت دائم خود در صورت تمدید آن، گذرنامه معتبر یا سند مسافرتی، عکس، ترجمه مدارک در صورتی که به زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشد.
  • فرم درخواست را پر کنید: فرم درخواست کارت اقامت دائم و چک لیست اسناد را تکمیل کنید.
  • پرداخت هزینه ها: هزینه کارت PR، 50 دلار کانادا و هزینه بیومتریک 85 دلار کانادا برای هر نفر یا 170 دلار کانادا برای هر خانواده است. رسید پرداخت را با درخواست خود همراه کنید.
  • درخواست خود را ارسال کنید: درخواست خود را از طریق ایمیل یا پست ارسال کنید.

ویزای PR یا مقیم دائم کانادا چیست؟

مقیم دائم (PR) به کسی گفته می شود که به او وضعیت اقامت دائم داده شده است، اما شهروند کانادا نیست. هنگامی که اتباع خارجی برای اولین بار جهت اقامت دائم درخواست و آن را دریافت می کنند، ویزای PR در گذرنامه آنها صادر می شود. برای افراد تایید شده، یک بار ورود به کانادا را فراهم می کند و یک دوره اعتبار دارد که طی آن انتظار می رود افراد به کانادا سفر کنند و تشریفات اقامت خود را تکمیل کنند.

افرادی که به طور موقت در کانادا هستند مانند دانشجو، کارگر خارجی یا توریست، مقیم دائمی محسوب نمی شوند و ویزای PR برای آنها صادر نمی شود. بیشترین درخواست برای استقرار به عنوان یک PR در کانادا از طریق جریان های مهاجرتی مانند اکسپرس اینتری و برنامه های نامزد استانی (PNP) است. پناهندگان همچنین می توانند از طریق “برنامه پناهندگان با کمک دولت” یا برنامه “حمایت از پناهندگان خصوصی” اقامت دائم داشته باشند.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

راه های زیادی برای تازه واردان جهت مهاجرت به کانادا وجود دارد. تعدادی از برنامه های مهاجرتی در دسترس که منجر به اقامت دائم می شوند، در ادامه عنوان می شوند:

اکسپرس انتری :(EE) محبوب ترین راه برای مهاجرت به کانادا به دلیل زمان پردازش سریع آن است.

برنامه های نامزد استانی :(PNP) این برنامه برای افرادی است که مهارت ها، تحصیلات و تجربه کاری برای حضور در یک استان یا منطقه خاص را دارند.

برنامه مهاجرت آتلانتیک :(AIP) این برنامه برای کارگران ماهر خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی است که تمایل دارند در نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک زندگی و کار کنند.

ویزای استارت آپ :(SUV) کارآفرینانی که مهارت ایجاد کسب و کارهای نوآورانه در کانادا، ایجاد شغل و رقابت در مقیاس جهانی را دارند، می توانند برای ویزای استارت آپ درخواست دهند.

پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی :(RNIP) یک برنامه جامعه محور است که برای گسترش مزایای مهاجرت اقتصادی به جوامع کوچکتر با ایجاد مسیری جهت اقامت دائم برای کارگران ماهر خارجی که می خواهند در یک جامعه زندگی و کار کنند، طراحی شده است.

حمایت از خانواده: حمایت مالی خانواده مسیری را برای همسران، شرکا، فرزندان، والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و در موارد خاص، سایر بستگان برای زندگی، کار و تحصیل در کانادا به عنوان مقیم دائم فراهم می کند.

کارگران ماهر منتخب کبک: این برنامه برای کارگران ماهری است که می خواهند به عنوان مقیم دائم نقل مکان و در کبک زندگی و کار کنند.

خوداشتغالی: برنامه افراد خوداشتغال، به افراد دارای تجربه مرتبط در فعالیت های فرهنگی یا ورزشی اجازه می دهد تا به طور دائم به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کنند.

پایلوت کشاورزی مواد غذایی: ​​این برنامه به رفع نیازهای نیروی کار بخش کشاورزی-غذایی کانادا کمک می کند و می تواند مسیری برای اقامت دائم باشد.

چگونه به صورت خانوادگی به کانادا مهاجرت کنیم؟

اگر خانواده شما به عنوان افراد تحت تکفل شما برای اقامت دائم شناخته شوند، ممکن است بتوانند با شما به کانادا مهاجرت کنند که این شامل:

همسر یا شریک زندگی؛ کودک وابسته؛ همسر یا فرزند تحت تکفل شریک زندگی مشترک شما؛ فرزند وابسته از فرزند وابسته. با این حال، افراد تحت تکفل شما اجازه ندارند قبل از شما وارد کانادا شوند.

همچنین می‌توانید از طریق برنامه حمایت مالی، از اعضای خانواده واجد شرایط، حمایت مالی کنید. این موضوع به اعضای خانواده اجازه می دهد تا در کانادا زندگی، کار و تحصیل کنند. به عنوان یک حامی، باید ثابت کنید که این کارها را انجام می دهید:

  • نیازهای اولیه غذا، سرپناه و لباس را برای اعضای خانواده خود فراهم می کنید.
  • بتوانید برای مدتی از اعضای خانواده حمایت مالی کنید.
  • عدم دریافت کمک های اجتماعی به دلایلی غیر از معلولیت.

چطور شهروندی کانادا را دریافت کنم؟

به منظور واجد شرایط شهروند کانادا شدن، باید:

  • مقیم دائم باشید.
  • مالیات خود برای حداقل 3 سال را ثبت کرده باشید.
  • آزمون شهروندی را گذرانده باشید.
  • مهارتهای زبان انگلیسی یا فرانسوی خود را به اثبات برسانید.
  • سوء پیشینه نداشته باشید.

چندین گام برای درخواست شهروندی کانادا وجود دارد:

  • حضور فیزیکی خود در کانادا را محاسبه کنید: باید در کانادا برای حداقل 1095 روز (3 سال) حضور فیزیکی داشته باشید.
  • پکیج اپلیکیشن یا درخواست شهروندی را دانلود و آن را پر نمایید: حتما فرم را به درستی پر کنید، دو عکس شهروندی تایید شده و تمام مدارک پشتیبان مانند مدارک مهاجرت، مدرک زبان و شناسنامه عکس دار را وارد کنید.
  • پرداخت هزینه اپلیکیشن: هزینه بررسی درخواست هر شهروند بزرگسال، 630 دلار کانادا ست و هر اپلیکیشن (برای فرد کمتر از 18 سال) 100 دلار کانادا هزینه دارد.
  • ارسال درخواست: درخواست تکمیل شده خود را از طریق پست یا پیک هر چه سریعتر ارسال کنید.
  • گذراندن آزمون شهروندی: پس از بررسی درخواستتان، ممکن است از شما دعوت شود که آزمون شهروندی را در طول چند هفته بعد از دریافت نامه تاییدیه (AOR) بگذرانید. آزمون شهروندی بر مبنای مطالعه راهنمای رسمی حقوق شهروندی و حقوق و مسئولیت های یک شهروند در کانادا خواهد بود. می توانید این آزمون را به زبان انگلیسی یا فرانسه بگذرانید.
  • مصاحبه: بلافاصله بعد از آزمون، یک مقام رسمی شهروندی را ملاقات خواهید کرد، سطح مهارت زبان شما بررسی، درخواست شما و اصل مدارکتان تایید می شود و سوالاتی از شما پرسیده خواهد شد.
  • سوگند شهروندی: مراسم شهروندی، گام نهایی کانادایی شدن است و معمولا تا 3 ماه بعد از آزمون شما برگزار خواهد شد.

پروفایل اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

برنامه اکسپرس اینتری یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مسیرهای مهاجرت به کانادا ست. اکسپرس اینتری، سیستم درخواست مهاجرت آنلاین است که به تازه واردان اجازه می دهد تا به عنوان مهاجران ماهر در نظر گرفته شوند. پروفایل اکسپرس اینتری رتبه شما را مشخص خواهد کرد و می تواند جهت اپلای برای موارد زیر استفاده شود:

  • برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSW): این برنامه برای متقاضیانی با تجربه کار خارجی قابل توجه و/ یا تحصیلات سطح بالایی است که تمایل به مهاجرت به کانادا به صورت دائم دارند.
  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FST): این برنامه برای تاجران ماهری است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند.
  • تجربه کار کانادایی: این برنامه برای افراد خارجی است که در کانادا برای بازه زمانی حداقل یک سال کار کرده اند و برای اقامت دائم یا PR درخواست داده اند.

چطور یک پروفایل اکسپرس اینتری کانادایی ایجاد کنم؟

جهت ایجاد یک پروفایل اکسپرس اینتری، در ابتدا نیاز به ایجاد پروفایل در اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا دارید، سپس پروفایل خود را ارسال نمایید تا به صورت رسمی وارد لیست متقاضیان اکسپرس اینتری شوید. جهت ایجاد پروفایل خود، به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • شماره ملی طبقه بندی مشاغل (NOC): این عدد، سیستمی است که دولت کانادا به کار می برد تا مشاغل و موقعیت های شغلی متعددی را دسته بندی کنند.
  • ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA): این گزارش تایید می کند که مدرک خارجی شما، دیپلم، گواهینامه یا سایر اعتبارات، معتبر و معادل مدارک کانادایی هستند.
  • آزمون زبان تایید شده: نتایج آزمون می تواند برای زبان فرانسوی و انگلیسی باشد. این آزمون مهارت های زبان شما را در بخش های گفتاری، درک مطلب، شنیداری و نوشتاری ارزیابی می کند.

چطور امتیازات خود را برای اکسپرس اینتری کانادا محاسبه کنم؟

دولت کانادا ابزار آنلاینی دارد که به محاسبه امتیازات سیستم رتبه بندی جامع یا (CRS) شما کمک خواهد کرد. CRS سیستمی امتیاز محور است که اداره مهاجرت کانادا آن را به کار می برد تا پروفایل شما را در استخر اکسپرس اینتری ارزیابی و رتبه بندی کند. تعدادی از عواملی که این ابزار ارزیابی می کند، عبارتند از:

  • مهارتها
  • تحصیلات
  • زبان
  • تجربه کاری

این امتیاز (حداکثر تا 1200 امتیاز) می تواند برای بررسی این موضوع استفاده شود که آیا از حداقل امتیازات مورد نیاز از آخرین دور دعوت ها، رتبه بالاتری دارید یا خیر.

چطور در کانادا کار کنم؟

ملیت های خارجی به مجوز کار نیاز دارند تا اجازه کار در کانادا داشته باشند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است واجد شرایط کار در کانادا بدون مجوز کار نیز باشید.

دو نوع مجوز کاری وجود دارد:

مجوز کار باز: این مجوز به شما اجازه می دهد تا برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید؛ این نوع مجوز را فقط در موقعیت های خاص می توانید دریافت کنید.

مجوز کار کارفرمای خاص: که البته مجوز کار بسته نیز نامیده می شود و نام کارفرمایی که می توانید برای وی کار کنید، موقعیت جغرافیایی و مدت زمان قرارداد نیز در این نوع مجوز قید می شود.

راه دیگری که افراد از سایر کشورها می توانند قانونا در کانادا کار کنند این است که برای تجربه بین المللی کانادا یا (IEC) که به عنوان ویزای تعطیلات کاری نیز شناخته می شود، درخواست دهند. می توانید در رابطه با این نوع ویزا، بررسی شرایط مورد نیاز، اخذ اطلاعات مربوط به زمان و هزینه پردازش پرونده وارد وبسایت دولت کانادا شوید.

دانشجویان بین المللی در کانادا ممکن است واجد شرایط کار کردن در این کشور باشند. برخی از مجوزهای تحصیلی شرایطی را فهرست می‌کنند که اعلام می کنند اجازه دارید در دانشگاه یا خارج از آن کار کنید. با این حال، پس از فارغ التحصیلی، باید برای مجوز کار در کانادا یا درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) یا درخواست اقامت دائم اقدام کنید.

چطور در کانادا شغل پیدا کنم؟

جستجوی شغل در یک کشور جدید می تواند طاقت فرسا باشد. با آماده کردن رزومه و کاور لتر خود به سبک کانادایی آماده کار شوید. به خاطر داشته باشید اغلب کارفرمایان کانادایی می خواهند بدانند که آیا شما قانونا اجازه کار در کانادا را دارید. این موضوع اغلب معانی مختلفی دارد از جمله اینکه مقیم دائم کانادا یا PR باشید، مجوز کار داشته باشید، دانشجوی بین المللی باشید که اجازه کار در کانادا دارد، همسر یک دانشجوی بین المللی باشید یا شهروند کانادا باشید.

جستجوی وبسایت های شغلی: نقطه شروع خوبی برای اکثر فرصتهای شغلی است. وبسایت های محبوب از جمله بانک شغلی دولت کانادا، مشاغل لینکدین، Indeed، Monster و Workopolis می باشند.

شبکه سازی یا داوطلب شدن: از آنجایی که 65 تا 85 درصد مشاغل به صورت آنلاین، پست نمی شوند؛ شبکه سازی یا داوطلب شدن یکی از راه هایی است که وارد بازار شغل کانادا شوید. لینکدین ابزاری عالی است تا با سایر افراد صنعت خود ارتباط برقرار کنید.

جستجوی یک منتور: منتور می تواند توصیه هایی به شما ارائه دهد و در بازار شغلی محلی، کوچ شما باشد، شبکه حرفه ای تان را گسترش دهد و به شما کمک کند فرصتهای شغلی جدید پیدا کنید.

سازمان های ارائه دهنده خدمات مهاجرتی: سازمان های دولتی مانند ACCES Employment و COSTI می توانند به تازه واردان در یافتن شغل کمک کنند. اغلب این سازمان ها، نمایشگاه های شغلی را نیز سازماندهی می کنند.

تماس با آژانس های کاریابی و کارفرمایان: آژانس های کاریابی تخصصی و کارفرمایان می توانند به شما در یافتن شغل در رشته مورد نظرتان کمک کنند. به دنبال کارفرمایان در لینکدین یا از طریق جستجوی وب باشید. برخی از آژانس های کاریابی تاپ در کاناداRobert Half, Randstad Canada,  و Hays Canada می باشند.

مهاجرت به کانادا چقدر هزینه دارد؟

هزینه مهاجرت به کانادا بستگی به نوع درخواست شما دارد که آیا اکسپرس اینتری، مجوز تحصیلی، برنامه نامزدی استانی یا PNP یا ویزای تعطیلات کاری باشد.

اکسپرس اینتری و PNP: در این روش، فرد متقاضی نیاز به تقریبا 15000 دلار کانادا جهت مهاجرت به کانادا دارد. زوج ها نیاز به حدود 20.000 دلار کانادا دارند در حالی که خانواده های دارای فرزند بین 24000 تا 30000 دلار کانادا نیاز خواهند داشت. این میزان هر چیزی از جمله آزمون های زبان تا بایومتریک و هزینه های PR یا اقامت دائم و گواهی های پلیس را شامل می شود.

مجوز تحصیلی: باید در یک موسسه آموزشی معتبر کانادایی پذیرفته شده باشید تا بتوانید برای مجوز تحصیلی درخواست دهید. هزینه تقریبا 12.985 دلار کانادا ست به غیر از هزینه شهریه. دانشجویان بین المللی باید بین 19250 تا 32020 دلار کانادا در سال هزینه شهریه بپردازند.

ویزای تعطیلات کاری: جوانانی از بیش از 30 کشور می توانند جهت زندگی و کار در کانادا اپلای کنند. جزئیات بیشتر در ارتباط با این برنامه در وبسایت دولت کانادا موجود است. متوسط هزینه تقریبا 3.350 دلار کانادا ست.

آزمون زبان آیلتس برای مهاجرت به کانادا کاربرد دارد؟

سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی (آیلتس) یکی از دو آزمون مهارت زبان پذیرفته شده در انگلیسی و محبوبترین آزمون جهان است. این آزمون طراحی شده تا مهارت زبان تازه واردان را در زبان انگلیسی بسنجد و یکی از پذیرفته شده ترین آزمون های زبان برای تازه واردان کانادایی است. ده ها هزار نفر آزمون آیلتس را هر سال در کانادا می گذرانند.

دو فرم آزمون در دسترس وجود دارد:

آزمون جنرال: که برای اکسپرس اینتری کانادا و سایر راه های مهاجرتی که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC مشخص شده است. مهارتهای زبان روزمره را تست می کند تا مشخص کند که آیا فردی می تواند به صورت موثر به زبان انگلیسی کشور مقصد ارتباط برقرار و کار کند.

آزمون آکادمیک: این آزمون جهت اثبات مهارت زبان انگلیسی برای دانشجویانی طراحی شده که تمایل به ادامه تحصیل خود در کانادا دارند. آزمون آکادمیک مشخص می کند که آیا یک فرد می تواند به شکل موفقیت آمیزی در یک دانشگاه انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهد؛ ادامه تحصیل در مقاطع بعد از دیپلم ممکن است مشروط به کسب نمره بالا باشد.

چطور برای آزمون آیلتس قبل از مهاجرت به کانادا آماده شوم؟

بهترین راه آماده شدن برای آیلتس این است که خود را با فرمت آزمون، سوالات و تسک های هر بخش آشنا کنید. وقتی این کار را انجام دادید، می توانید شروع به تمرین بخش های نوشتاری، درک مطلب، شنیداری و مکالمه به زبان انگلیسی نمایید. بسته به دلیل و هدف مهاجرت به کانادا، تازه واردان می توانند در آزمون های سمپل آیلتس جنرال و آکادمیک شرکت کنند. برای اینکه شرایط آزمون واقعی را شبیه سازی کنید، تحت شرایط زمان بندی شده تمرین کنید و سپس پاسخ های خود را با مواردی که در وبسایت آیلتس قرار داده شده، مقایسه و مرور کنید.

CELPIP یا آزمون سلپیپ کانادا چیست؟

برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادایی یا CELPIP نام آزمون دیگری است که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا می باشد. CELPIP جنرال، مهارت های شنیداری، درک مطلب، نوشتاری و مکالمه شما را مورد آزمون قرار خواهد داد. این آزمون به طور رسمی برای برنامه های اقامت دائم توسط IRCC تعیین شده است.

تفاوت بین آیلتس و CELPIP این است که CELPIP فقط کامپیوتر بیس یا کامپیوتر محور می باشد که همین موضوع آن را تبدیل به انتخابی خوب برای تازه واردانی می نماید که با کامپیوتر راحت هستند و در تایپ کردن مهارت دارند. آزمون همچنین به شما اجازه می دهد تا به یک تایمر، شمارنده لغات و ابزار چک کننده املای کلمات دسترسی داشته باشید. مزیت دیگر آزمون CELPIP این است که لهجه های کانادایی را برای بخش هایی از آزمون شنیداری و مکالمه استفاده می نماید در حالی که آیلتس، لهجه های انگلیسی را از سایر کشورها از جمله استرالیا و نیوزیلند به کار می برد.

نحوه محاسبه امتیازات زبان برای مهاجرت به کانادا چگونه است؟

امتیازات زبان بر مبنای توانایی شما جهت برقراری ارتباط با یک یا هر دو زبان رسمی کانادا خواهد بود. امتیازات بر مبنای توانایی شما در خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن به هر دو زبان است. اداره مهاجرت کانادا از شما می خواهد تا در آزمون زبان تایید شده ای جهت اثبات سطح مهارت زبان خود شرکت کنید. آزمون های تایید شده CLB برای زبان انگلیسی و NCLC برای زبان فرانسوی است.

تازه واردانی که قادر به صحبت به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی هستند می توانند تا حداکثر 28 امتیاز اخذ کنند. اگر قادر به صحبت به تنها یک زبان رسمی کانادا باشید همچنان می توانید تا حداکثر 24 امتیاز دریافت نمایید. برای کسب حداکثر امتیاز باید امتیاز 9 در آزمون CLB و 9 در NCLC در تمامی چهار مهارت زبان را اخذ کنید. جهت کسب 28 امتیاز، همچنین باید حداقل CLB5 یا NCLC5 در تمامی 4 مهارت زبانی را دریافت نمایید.

چطور باید در کانادا ادامه تحصیل دهم؟

کانادا فرصت ادامه تحصیل در سطح جهانی را در محیطی چند فرهنگی ارائه می دهد که همین موضوع ادامه تحصیل در این کشور را تبدیل به تصمیمی ارزشمند می کند. جهت ادامه تحصیل در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین المللی، لازم است برای مجوز تحصیلی اپلای کنید:

  • در یک موسسه آموزشی معتبر یا DLI ثبت نام کنید.
  • مدارک خود از جمله مدرک پذیرش، مدرک شناسایی و مدارک تمکن مالی را آماده کنید.
  • درخواست مجوز تحصیلی به صورت آنلاین یا از طریق پست
  • پس از تایید مجوز دانشجویی، خود را برای ورود به کانادا آماده کنید. لازم است مدارک زیر را داشته باشید:

پاسپورت و سوابق سفر از جمله معرفی نامه

ویزای eTA یا اقامت موقت معتبر

نامه پذیرش معتبر از دانشگاه

اثبات تمکن مالی

هر نامه مرجع دیگری

اثبات ترک کانادا در پایان مدت اقامت موقتتان

 

سخن آخر افق ماندگار و پاسخ به سوالات متداول قبل از مهاجرت به کانادا

در پایان نیز نکته ای را به شما یادآوری می کنیم که کانادا یکی از پر متقاضی ترین مقصد های مهاجرتی می باشد و سالانه هزاران مهاجر به این کشور سفر می کنند. در این بین اخذ ویزای کانادا نیز امری تخصصی می باشد. گروه مهاجرتی افق ماندگار با سالها تجربه در اخذ ویزای توریستی کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا و ویزای کاری کانادا می تواند انتخابی مطمئن برای همراهی شما در این مسیر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *