کبک برنامه سرمایه گذاری مهاجران را تا جولای سال 2020 به حالت تعلیق درآورد

کبک برنامه سرمایه گذاری مهاجران را تا جولای سال 2020 به حالت تعلیق درآورد

برنامه سرمایه گذاری مهاجرین کبک که به سرمایه گذاران این امکان را می دهد اقامت دائم کانادا را با سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری دریافت کنند ، تا اول جولای سال 2020 به حالت تعلیق در آمده است.  این تعلیق از جمعه ، اول نوامبر 2019 شروع می شود.

وزیر مهاجرت کبک ، Simon Jolin-Barrette ، این تعلیق را به این واقعیت نسبت داد که نزدیک به 20،000 درخواست اقامت دائم از طریق برنامه سرمایه گذار مهاجرین کبک هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

وزیر افزود در طی این دوره تعلیق برای بررسی برنامه استفاده خواهد کرد که بحث برانگیز بوده است.

منتقدین می گویند که این امر به افراد ثروتمند اجازه می دهد اقامت دائم و شهروندی کانادا را خریداری کنند ، در حالی که موافقان گفتند که این کمک به بودجه برنامه های اساسی در کبک کمک می کند.

دولت کانادا در سال 2014 برنامه ای مشابه را لغو کرد و گفت سرمایه گذاران روابط خود را با کانادا را حفظ نمی کنند و به طور قابل توجهی مالیات کمتری را در طول زندگی نسبت به سایر اقشار مهاجران اقتصادی پرداخت می کردند. برای شرکت در برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک ، افراد 1.2 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند که پس از 5 سال بدون بهره بازپرداخت می شود و اقامت دائم کانادا را بدست می آورند.

برای واجد شرایط بودن ، سرمایه گذاران نیاز به حداقل 2،000،000 دلار ارزش خالص به دست آمده قانونی و حداقل دو سال تجربه مدیریت در 5 سال گذشته  و نیز واجد شرایط و معیارهای دیگر هم باشد..

سهمیه جدید برای کارآفرینان ، برنامه های خود اشتغالی کار اعلام شد

کبک همچنین برای کسانی که سطح فرانسوی بالایی ندارند و در حد خوب بلد نیستند، سهمیه جدیدی را برای برنامه های کارآفرینی و خود اشتغالی خود اعلام کرد. افرادی که می توانند سطح متوسط و پیشرفته ای از مکالمه و درک مطلب زبان فرانسه را نشان دهند هیچ سهمیه ای وجود ندارد.

این استان 25 درخواست را تحت عنوان Stream One یکی از برنامه های کارآفرین خود و 35 مورد از Stream Two بین 1 نوامبر 2019 و 30 سپتامبر 2020 پذیرفته است.

Stream One مسیری برای افرادی است که بیش از 41 امتیاز را در شبکه امتیازدهی Quebec Economic Class کسب می کنند. آنها همچنین باید در كبک مستقر شوند تا شغلی را راه اندازی و اداره کنند

معیارهای Stream Two سختگیرانه تر است ، متقاضیان نیاز به نمره 81 امتیاز دارند و از بین سایر معیارها ، حداقل 900.000 دلار ارزش خالص جهت سرمایه گذاری دارند.

برنامه مهاجرت از طریق خود اشتغالی کبک همچنین 50 درخواست را بین 1 نوامبر 2019 و 30 سپتامبر 2020 خواهد پذیرفت.

این مسیر برای افراد خود اشتغال با ارزش خالص 100.000 دلار است که می خواهند در کبک کار کنند. از جمله معیارهای دیگر ، متقاضیان اگر قرار است در مونترال مستقر شوند ، به مبلغ 50،000 دلار سپرده گذاری نیاز دارند و 25،000 دلار نیز در سایر قسمت های کبک مستقر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *