نحوه پیدا کردن کار در آلمان

نحوه پیدا کردن کار در آلمان

نحوه پیدا کردن کار در آلمان به شیوه های گوناگونی امکان پذیر است. نکته ای که حائز اهمیت است این است که باید رزومه خوبی داشته باشید و البته زبان آلمانی را تا سطح b2 بدانید .زیرا بسیار مهم است در این کشور بتوانید آلمانی صحبت کنید و دانش کافی داشته باشید تا شانس یافتن شغل بیشتری داشته باشید.

نحوه پیدا کردن کار در آلمان با استفاده از سایت های کاریابی یا روزنامه ها و موسسات کاریابی همینطور شبکه های اجتماعی می باشد . ساعات کاری در کشور آلمان طبق قوانین وضع شده وزارت کار و امور اجتماعی ، حداقل ۳۸ ساعت در هفته  می باشد . در آلمان ابتدا کار مورد نظر به مدت سه ماه آگهی خواهد شد تا از بین افراد بومی نیروی مورد نظر را بیابند در صورتی که این نیرو نبود از میان متخصصان خارجی انتخاب خواهد شد .

سایت های کاریابی در آلمان

آژانس استخدامی فدرال BA، بزرگترین ارائه دهنده خدمات بازار کار در آلمان ، دارای شبکه ای بیش از ۷۰۰ سازمان و دفتر در سراسر کشور می باشد . سرویس جایگزینی بین المللی   ZAV اطلاعاتی در مورد فرصت های کاری به شما می دهد. شما می توانید مشخصات خود را در پورتال شغلی وارد نمایید و یا می توانید به آنها ایمیل بزنید

کاریابی در روزنامه های آلمان

برای کارهای واجد شرایط یا آکادمیک در سطوح ملی، نسخه های  روزنامه های ملی را بگیرید و یا به صورت آنلاین نگاه کنید:

از جمله این روزنامه ها می توان به Frankfurter Allgemeine Zeitung، Suddeutsche Zeiting   مونیخ و جنوب، Die Welt، Handelsblatt   دوسلدورف ، Frankfurter Rundshau، BerlinOnline و Berliner Zeitung اشاره نمود . یکی از راه های یافتن کار در آلمان استفاده از همین روزنامه هاست.

پیدا کردن کار از طریق شبکه های اجتماعی در آلمان⁣

در اینجا برخی سایت ها نیز معرفی شده تا با استفاده از آنها بتوانید کار بیابید. بسیاری از افراد از طریق شبکه های اجتماعی ، سازمان ها و کنفرانس ها شغل خود را پیدا می نمایند. شبکه تجارت و حرفه ای LinkedIn دارای آگهی های شغلی است. شما می توانید به طور متناوب، با افراد ممتاز از طریق گروه ها ، جلسه برقرار نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *