استان کبک | تغییرات برنامه مهاجرتی | ویزای کانادا با گروه افق

صرفنظر از تغییرات بحث برانگیزی که در برنامه مهاجرت استان کبک PEQ از اول نوامبر به اجرا گذاشته می شود

وزیر مهاجرت استان کبک، Simon Jolin-Barrette، عصر روز جمعه پس از ظهور گزارش های رسانه ای درباره این تصمیم، این مطلب را در پست فیس بوک را تأیید کرد. برنامه تجربه کبکی، یا PEQ، یک برنامه مهاجرتی پر سرعت و بسیار محبوب است که به فارغ التحصیلان واجد شرایط بین المللی و کارگران خارجی موقت که در استان کار و زندگی می کنند اجازه می دهد برای اقامت دائم درخواست دهند. این قانون جدید در واقع فقط شامل برخی از مشاغل و رشته های معین تحصیل و کار می شود که این محدودیت ها قبل از اول نوامبر وجود نداشت و باعث رد صلاحیت بسیاری از دانشجویان و کارگران که قبلاً واجد شرایط در کبک بودند را می شود.

پس از انتشار این قوانین باعث انتقاد شدید دانشجویان و کارگران و رهبران کسب و کار شد و همچنین دانشگاه ها و کالج ها نیز اعتراض خود را مطرح کردند. این اعتراض باعث شد دولت عقب نشینی کند. دانشگاه ها و همچنین اتاق بازرگانی مونترال نیز از این عقب نشینی استقبال کرد. این دومین بار در سال جاری است که Simon Jolin-Barrette مجبور به عقب نشینی از سیاست مهاجرت استان کبک می شود. در ماه فوریه، تصمیم مبنی بر لغو 18،000 پرونده برای درخواست مهاجرت از طریق برنامه Quebec Skilled Worker منجر به حکم دادگاه شد که دولت را مجبور به ادامه پردازش برنامه ها تا زمان تصویب قانون پیشنهادی  را کرد.

شما می توانید برای مهاجرت به کانادا با برنامه Quebec Experience Program از طریق گروه بین المللی افق کانادا اقدام کنید تا کارشناسان با تجربه و تبحر در زمینه اقامت دائم به کانادا، کار در کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا به شما مشاوره رایگان تلفنی در کمترین زمان ممکن و پاسخ گوی تمام سوالات شما باشند. یا اینکه برای برنامه مهاجرت استان کبک شما می توانید از طریق سایت افق به نشانی www.ofoghint.com مراجعه کنید. برای اطلاع دقیق از واجد شرایط بودن مهاجرت کانادا PEQ خود فرم ارزیابی رایگان در سایت را تکمیل کنید. همچنین برای راهنمایی بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان مجرب مجموعه افق تماس حاصل فرمایید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *