تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا ؛ شرایط، مراحل و هزینه

از آنجایی که تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا سوال اغلب افرادی شده که این روزها با هدف مهاجرت دائم به کانادا به گروه مهاجرتی افق ماندگار مراجعه می کنند، تصمیم گرفتیم با توجه به تمایل اغلب افراد و شرایطی که در کانادا برای تبدیل ویزای توریستی، همچنین تحصیلی به کاری در کانادا پیش آمده، جزئیات این موضوع را شرح دهیم.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

هدف نهایی اغلب افرادی که از ابتدای سال 2023، کانادا را به عنوان مقصد نهایی مهاجرت خود انتخاب کرده اند، دریافت ویزای توریستی کانادا و تبدیل آن به ویزای کاری در این کشور بوده است؛ این امر فقط برای ایرانیان و تا تاریخ 28 فوریه 2025 امکان پذیر است. تمامی دارندگان ویزای توریستی و تحصیلی، به طور کلی مقیمان موقتی که در خاک کانادا حضور دارند، می توانند برای این مجوز کار طبق قانون ایران 2023 یا پابلیک پالیسی ایرانیان درخواست دهند.

البته که پیدا کردن کار مناسب دغدغه اصلی و اولین موضوعی است که ذهن تمامی افراد را همان ابتدای برنامه مهاجرت درگیر می کند و شاید شنیدن درباره این قانون برای همه افراد وسوسه برانگیز باشد به نحوی که منجر به تصمیمات سریع شود؛ بنابراین بهتر است قبل از هر نوع اقدام عجولانه برای دریافت انواع ویزا، اطلاعات خود در این رابطه را افزایش دهید. پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله همراه ما باشید.

مهاجرت کاری به کانادا

همانطور که قبلا نیز عنوان شد، این روزها افراد زیادی به فکر مهاجرت کاری به کانادا هستند، این موضوع مخصوصا از اوایل سال گذشته میلادی و با تصویب قانون ایران 2023، پررنگ تر شد. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به طور کلی برای مهاجرت کاری نیاز به ویزای کاری کانادا دارید. دریافت ویزای کاری کانادا، مانند هر کشور دیگری کار ساده ای نیست اما از راه های مختلفی می توانید ویزای کار این کشور را دریافت کنید که در ابتدا به مزایای مهاجرت کاری و در ادامه به مهمترین راه های مهاجرت کاری به کانادا برای ایرانیان می پردازیم.

راه های مهاجرت کاری به کانادا برای ایرانیان

راه های مهاجرت کاری به کانادا متنوع است حتی برای ایرانیان؛ اما برای اینکه از طریق اقامت موقت وارد این کشور شوید و تنها بخواهید شرایط خود را محک بزنید، ما راه های زیر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از طریق کار به کانادا و با کمترین هزینه ممکن مهاجرت کنید:

تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار باز کانادا برای ایرانیان

مجوز کار باز کانادا برای ایرانیان از تاریخ 1 مارس 2023 و توسط دولت کانادا تحت پابلیک پالیسی ایرانیان ایجاد شد تا ایرانیان ساکن کانادا بتوانند وضعیت خود را از ویزای توریستی به کاری تبدیل کنند؛ این قانون که بیشتر با عنوان قانون ایران 2023 شناخته می شود، تنها برای ایرانیانی که در خاک کانادا حضور دارند ایجاد شده و هدف آن افزایش مدت زمان اقامت موقت آنهاست.

یعنی اگر شما با ویزای توریستی وارد خاک کانادا شده باشید یا در کانادا حضور دارید تا 28 فوریه 2025 این امکان را دارید که برای مجوز کار باز 3 ساله کانادا برای ایرانیان درخواست دهید و وضعیت اقامت موقت خود را از توریستی به کاری در کانادا تبدیل کنید.

از آنجایی که در تاریخ 29 فوریه 2024 این قانون به مدت یک سال دیگر تمدید شده (یعنی تا 28 فوریه 2025)، احتمال تمدید مجدد قانون ایران 2023 در سال پیش روی میلادی ضعیف است. بنابراین در صورت تمایل جهت تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا و اقدام جهت اخذ ویزای توریستی کانادا هر چه سریعتر اقدام کنید و فرصت را از دست ندهید.

تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در کانادا برای ایرانیان

یکی دیگر از مزیت های قانون ایران 2023،  تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در کانادا است که برای این منظور باید با ویزا و مجوز تحصیلی معتبر وارد کانادا شده باشید، دارای پاسپورت معتبر ایرانی باشید و حضور شما در کانادا به صورت قانونی باشد.

دانشجویان ایرانی زیادی، با درخواست مجوز تحصیلی از سال 2023 وارد کانادا شده و به محض ورود به این کشور، تحصیل را رها کرده و درخواست مجوز کار باز ایرانیان داده اند. به طور کلی گروه مهاجرتی افق ماندگار این موضوع را توصیه نمی کند؛ رها کردن تحصیل توسط عده ای از دانشجویان ایرانی باعث شده، اداره مهاجرت کانادا نسبت به موضوع صدور ویزاهای تحصیلی برای ایرانیان حساس شود و درخواست های ویزاهای تحصیلی بعدی برای این کشور از جانب ایران را رد کند.

از طرفی رها کردن تحصیلات کانادایی و مستقیما به سراغ بازار کار رفتن نهایتا می تواند امتیاز تجربه کاری کانادایی شما را افزایش دهد اما اگر تحصیلات خود را به اتمام برسانید و سپس برای دریافت مجوز کاری کانادا اقدام کنید، امتیاز تحصیلات کانادایی نیز به سابقه پرونده شما برای دریافت کارت اقامت دائم کانادا اضافه خواهد شد و شانس شما نیز افزایش خواهد یافت. توصیه ما این است که بلندمدت فکر کنید و آینده خود را به خطر نیاندازید.

پابلیک پالیسی کانادا برای تبدیل ویزای توریستی ایرانیان به کاری

از تاریخ 1 مارس 2023، تا 28 فوریه 2024 مصادف با اسفند 1401 تا اسفند ماه 1402، قانونی تحت عنوان پابلیک پالیسی ایرانیان یا قانون ایران 2023، برای حمایت از ایرانیان داخل کانادا ایجاد شد. به استناد قانون ایران 2023، اگر وضعیت شما در کانادا هر یک از ویزاهای اقامت موقت توریستی، تحصیلی و کاری باشد، می توانید ویزای خود را از توریستی و تحصیلی به کاری در کانادا تبدیل کنید یا مجوز کاری خود را تمدید نمایید تا مدت زمان اقامت شما در کانادا افزایش یابد.

راه های تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

از دو طریق و تنها تا تاریخ 28 فوریه 2025 می توانید فرآیند تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا را شروع کنید. سال گذشته قبل از تمدید پابلیک پالیسی ایرانیان، شرکت های مهاجرتی زیادی از موضوع تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا به نفع خود استفاده کردند با این مضمون که “قانون ایران 2023 تمدید شد”.

در صورتی که تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا از ماه آگوست سال 2020 به این صورت بود که اگر با ویزای توریستی در کانادا حضور دارید و موفق به دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی شوید، می توانید ویزای توریستی خود را به کاری تبدیل کنید. دریافت مجوز کاری دارای LMIA به فرد کمک می کند تا بتواند با جاب آفر معتبر وارد خاک کانادا شده و پس از مدتی به استناد وضعیت خود، آن را از اقامت موقت به اقامت دائم کانادا تبدیل کند.

مجوز کاری که از این طریق به دست می آمد، بسته یا کلوز ورک پرمیت بود و شما اجازه کار فقط برای همان کارفرما را داشتید. از تاریخ 28 آگوست 2024 این قانون به طور کلی و به یک باره لغو شد با اینکه تا تاریخ 28 فوریه 2025 اعتبار داشت.

راه دوم که تا تاریخ 28 فوریه 2025 اعتبار دارد، پابلیک پالیسی ایرانیان است که قبلا توضیح داده شد. توجه داشته باشید استفاده از قانون ایرانیان در هر صورت برای شما بهتر خواهد بود چون می توانید مجوز کار باز 3 ساله ایرانیان را دریافت نمایید و برای هر کارفرمایی در هر نقطه از کانادا کار کنید.

مجوز کار باز کانادا چیست؟

مجوز کار باز یا اوپن ورک پرمیت کانادا Open Work Permit (OWP) سندی کتبی یا نامه ای است که نشان می دهد شما برای هر کارفرمایی در هر نقطه از کانادا و در هر شغلی با هر مهارتی و در هر صنعتی امکان کار کردن دارید. دلیل نام گذاری این مجوز کار به باز این است که از کارفرمای کانادایی کاملا مستقل هستید و حتی می توانید کسب و کار مستقل خود را نیز راه بیاندازید.

مزایای مجوز کار باز کانادا

اوپن ورک پرمیت یا ویزای کار باز کانادا به فرد اجازه می دهد در طول مدت اعتبار ویزا، برای هر فردی در کانادا و در هر شغلی که درخواست دارد، در هر نقطه از کانادا کار کند. تعدادی از مزایای مجوز کار کانادا در ادامه لیست شده اند:

  • بدون نیاز به جاب آفر یا پیشنهاد شغلی
  • بدون نیاز به LMIA
  • امکان ادامه فعالیت در هر شغلی و در هر نقطه از کانادا
  • امکان فعالیت در صنایع مختلف مرتبط با مهارتهایتان
  • حداقل حقوق و مزایا، مشابه سایر کارمندان در کانادا
  • امکان تبدیل ویزای کاری به سایر ویزاها در برنامه اقامت دائم

توجه داشته باشید که ویزای کار باز برای افراد خاصی صادر می شود از جمله همسر فرد دارای ویزای تحصیلی؛ دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا؛ همسر افراد دارای ویزای کار؛ پناهندگان.

مزایای تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار باز کانادا برای ایرانیان

بعد از تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا می توانید مجوز کار باز دریافت کنید؛ این مجوز به شما امکان کار در هر نقطه از کانادا و برای هر کارفرمایی را می دهد؛ بنابراین محدودیت اقامت در یک استان یا منطقه خاص را ندارید و در صورت تمایل می توانید شغل خود را نیز تغییر دهید. همسر و فرزندان وابسته تان را می توانید همراه خود به کانادا ببرید و امکان کار و ادامه تحصیل برای آنها نیز وجود دارد. تحصیل فرزندان شما به دلیل داشتن مجوز کار، در مدارس کانادا رایگان خواهد بود. سایر مزایای مجوز کار ایرانیان در ادامه عنوان شده است:

  • این مجوز نیازی به LMIA ندارد
  • رسیدگی به درخواست مجوز کار باز ایرانیان بر این اساس دارای اولویت خواهد بود
  • هزینه دولتی یا اپلیکیشن فی بابت بررسی درخواست شما و تبدیل ویزا از توریستی/ تحصیلی به کاری در کانادا دریافت نخواهد شد.
  • تمامی ایرانیایی که به صورت قانونی و موقت در خاک کانادا حضور دارند واجد شرایط دریافت مجوز کار باز ایرانیان هستند.
  • مدت اعتبار این مجوز 3 سال یا تا تاریخ انقضای پاسپورت شما خواهد بود.
  • محدود به کارفرما یا موقعیت مکانی خاصی نمی شوید.
  • امکان راه اندازی کسب و کار جدید با مجوز کار باز ایرانیان نیز وجود دارد.
  • محدودیت سنی ندارد.
  • نیازی به پیش شرط مدرک تحصیلی یا مدرک زبان انگلیسی ندارد.

مدارک لازم برای تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار باز ایرانیان در کانادا

اگر به تازگی وارد خاک کانادا شده اید یا در کانادا حضور دارید و به دنبال تبدیل ویزای توریستی خود به مجوز کاری هستید، بهتر است بدانید برای ارسال درخواست مجوز کار باز کانادا یا اوپن ورک پرمیت خود نیاز به حداقل مدارکی دارید که در ادامه لیستی از مدارک لازم جهت درخواست مجوز کار باز کانادا ارائه شده است:

  • ویزای اقامت موقت (توریستی یا تحصیلی)
  • پر کردن فرم درخواست مجوز کار باز در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا
  • پاسپورت معتبر ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار
  • مدارک تحصیلی
  • عکس پرسنلی
  • اسناد ازدواج در صورت متاهل بودن
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی

در صورت نیاز، باید تاییدیه مهارت های شغلی و توصیه نامه نیز برای دریافت این نوع ویزا ارائه دهید. مجوز کار باز کانادا یکی از پرطرفدار ترین ویزاهای کانادا است که با استفاده از آن اجازه کار در کانادا را در شغل مورد نظرتان خواهید داشت.

پس از جمع آوری مدارک مورد نیاز، باید در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، پروفایل خود را به صورت آنلاین ایجاد نموده و فرم درخواست مجوز کار باز یا اوپن ورک پرمیت را پر کنید. تمامی مدارک مورد نیاز باید به صورت آنلاین در پروفایل شما در سایت اداره مهاجرت کانادا آپلود شود. گاهی اوقات نیاز به مصاحبه حضوری نیز خواهد بود که حتما به شما اطلاع داده می شود.

توجه داشته باشید که درخواست مجوز کار باز برای ایرانیان هزینه ای ندارد. در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، به صورت علنی اعلام شده که ایرانیان از پرداخت هزینه درخواست این مجوز، معاف هستند؛ داخل فرم ها، زمانی که به بخش هزینه ها یا اپلیکیشن فی رسیدید، چه برای هزینه درخواست مجوز چه برای بایومتریک حتما کلمه exempt را انتخاب کنید که به معنای معافیت از پرداخت اپلیکیشن فی یا هزینه درخواست مجوز کار باز ایرانیان در کانادا است.

تجربه های موفق ایرانیان در تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

برای دیدن و شنیدن تجربه های موفق ایرانیان در تبدیل ویزای تحصیلی و توریستی به مجوز کار باز، به صفحه “تجربه مشتریان” گروه بین المللی افق ماندگار مراجعه کنید.

 

کلام آخر افق ماندگار درباره تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا

اگر می خواهید برای تبدیل ویزای اقامت موقت خود در خاک کانادا اقدام کنید، یا ویزای توریستی کانادا را دارید و تمایل دارید آن را به ویزای کاری یا تحصیلی کانادا تبدیل کنید، پیشنهاد ما بین دو گزینه ویزای تحصیلی و دریافت مجوز کار باز ایرانیان، قطعا گزینه دوم است؛ برای شنیدن دلایل این موضوع حتما با شرکت مهاجرتی افق ماندگار به شماره 05131071 و 09120920268 تماس حاصل فرمایید.

توجه داشته باشید که مدت زمان اقدام از طریق تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا چه از راه درخواست مجوز کار باز ایرانیان چه از طریق جاب آفر کانادایی دارای LMIA، در حال حاضر، حداکثر تا 28 فوریه 2025 می باشد.

 

سوالات متداول تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا یکی از مباحث ترند مهاجرت به کانادا از سال 2023 محسوب می شود؛ امکانی که بیش از 50 سال است دولت کانادا برای هیچ ملیتی قائل نشده؛ بنابراین جای تعجب ندارد که تمامی افراد حتی کسانی که به این سرعت برنامه قطعی مهاجرت نداشته اند، بخواهند خود را به کانادا رسانده و از مزایای این قانون برای آینده خود استفاده کنند. در ادامه به سوالات متداولی که در رابطه با تبدیل ویزای توریستی به کاری، مجوز کار، و آینده ایرانیان با استفاده از این مجوز پرسیده شده، پاسخ می دهیم:

شرایط تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا چیست؟

داشتن جاب آفر معتبر از کارفرمای کانادایی یا داشتن وضعیت اقامت موقت توریستی یا تحصیلی در کانادا می تواند به شما امکان تبدیل ویزای توریستی یا تحصیلی به مجوز کاری کانادا را از طریق قانون ایران 2023 فراهم کند.

تحت چه شرایطی می توانم مجوز کار خود در کانادا را تمدید کنم؟

اگر به دنبال تمدید مجوز کار خود در کانادا هستید، به شما توصیه می شود که حداقل 30 روز قبل از تاریخ انقضای مجوز خود، اقدام به این کار کنید. تمدید مجوز کار با استفاده از قانون ایران 2023 نیز امکانپذیر است. بنابراین علاوه بر افرادی که می توانند ویزای توریستی یا تحصیلی خود را به مجوز کاری تبدیل کنند، امکان تمدید مجوز کار موقت نیز برای ایرانیان وجود دارد.

شماره یا کد مجوز کار کانادا را چگونه پیدا کنم؟

شماره یا کد مجوز کار شما در گوشه بالای سمت راست مجوز نوشته شده و با حرف U شروع می شود.

آیا امکان دریافت ویزای کار کانادا بدون داشتن جاب آفر و با ویزای توریستی وجود دارد؟

اگر می خواهید بدانید که بدون داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغل از کارفرمای کانادایی، امکان دریافت مجوز و ویزای کاری از کانادا را دارید، بهتر است بگوییم بله؛ البته شرایط خاصی برای این موضوع وجود دارد که با استفاده از آن امکان دریافت مجوز کار باز بدون نیاز به جاب آفر دارید؛ یکی از این موارد همانطور که عنوان شد، تبدیل ویزای توریستی و تحصیلی به ویزای کار باز ایرانیان کانادا است.

آیا محدودیت سنی برای تبدیل ویزای تحصیلی یا توریستی به کاری در کانادا وجود دارد؟

بله؛ در صورتی که تمایل به تبدیل ویزای تحصیلی یا توریستی خود به مجوز کار باز ایرانیان در کانادا دارید، بهتر است بدانید حداقل سن فرد متقاضی مجوز کاری در کانادا باید 18 سال تمام باشد اما حداکثری برای متقاضیان تعیین نشده مگر اینکه تحت برنامه تجربه بین المللی کانادا یا IEC درخواست دهید.

زمانی که مجوز کار کانادا برای ایرانیان دارم می توانم برای بیمه درمانی درخواست دهم؟

خدمات درمانی در هر ایالت و منطقه ای از کانادا قوانین خاص خود را دارد که طبیعتا برنامه های پوشش بیمه ای را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. استان های خاصی به دارندگان مجوز کار اجازه می دهند که برای پوشش بیمه درمانی استانی درخواست دهند. اغلب استان ها از مقیمان، درخواست حضور فیزیکی به تعداد روزهای مشخصی را دارند تا واجد شرایط بیمه درمانی شوند.

تفاوت مجوز کاری و ویزای کار کانادا چیست؟

مجوز کار کانادا به ملیت های خارجی در این کشور امکان می دهد تا در کانادا کار کنند در حالی که ویزا سند سفر است که برای ورود و خروج به/ از کانادا استفاده می شود. ویزا یا ویزای اقامت موقت (TRV)، در واقع لیبل یا برچسبی است که در پاسپورت شما قرار می گیرد و به شما اجازه ورود و به طور کلی رفت و آمد در فرودگاه های کانادایی را می دهد. اگر کانادا را ترک کنید بدون داشتن سند سفر یا ویزای معتبر نمی توانید به کانادا برگردید حتی اگر مجوز کار شما دارای اعتبار باشد.

بنابراین ایرانیانی که از طریق تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا، مجوز کار باز دریافت کرده اند، توجه داشته باشید در صورت دریافت مجوز کار، اگر ویزای توریستی شما اعتبار نداشته باشد و از کانادا خارج شوید، دیگر اجازه ورود به این کشور را نخواهید داشت و ابتدا باید برای ویزا درخواست دهید تا بتوانید وارد کانادا شوید.

مدرک آیلتس برای تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا نیاز است؟

کانادا نیازی به نمره آزمون آیلتس یا هر آزمون زبان انگلیسی دیگری و یا نمره آزمون زبان فرانسه شما برای تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار ندارد. اما اگر جاب آفر شما به طور خاص به نمره آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه نیاز داشته باشد، و متقاضی از کشوری غیر انگلیسی یا فرانسوی زبان باشد، مدرکی مبنی بر تسلط بر زبان مانند آزمون زبان می تواند توسط افسر ویزا درخواست شود.

مجوز کاری کانادا برای ایرانیان چه مدت اعتبار دارد؟

مجوزهای کاری کانادایی معمولا برای دوره 1 الی 2 ساله اعتبار دارند که البته استثنائاتی وجود دارد. افسر ویزا معمولا مجوز کار را برای مدتی طولانی تر از اعتبار پاسپورت متقاضی یا اعتبار مجوز LMIA صادر نمی کند. مجوز کار برای مدتی بیشتر از زمانی که فرد درخواست اقامت در کانادا داده است، یا فراتر از مدت زمانی که برای جاب آفر درخواست شده، صادر نخواهد شد.

مدت مجوز کاری حتی ممکن است به دلیل نوع برنامه ای که متقاضی تحت آن درخواست داده، کوتاه تر باشد. مجوز کاری کانادا برای ایرانیان بر اساس قانون ایران 2023، به مدت 3 سال اعتبار دارد.

کارفرمای من می تواند اسپانسر من برای کار در کانادا باشد؟

کارفرماهای کانادایی، اسپانسر متقاضیان جهت کار در کانادا نمی شوند اما می توانند زمان ورود نیروی کار خارجی از طریق صدور LMIA یا ارسال جاب آفر الکترونیکی (که شامل LMIA نمی شود)، به متقاضی کمک کنند.

کانادا اعلام کرده که هر کارفرمای کانادایی که تمایل به استخدام نیروی کار خارجی دارد باید مجوز LMIA را دریافت یا جاب آفر الکترونیکی ارسال نماید. به محض اینکه کارفرما LMIA یا جاب آفر الکترونیکی صادر کرد، می تواند برای درخواست مجوز کار کانادایی استفاده شود.

آیا تحصیل فرزندان من در کانادا با داشتن ورک پرمیت ایرانیان رایگان می شود؟

به طور کلی تحصیل فرزندان وابسته شما، در مدارس دولتی کانادا بعد از تبدیل ویزای توریستی یا تحصیلی به کاری و با داشتن اوپن ورک پرمیت، در مقطع ابتدایی و دبیرستان یا primary و secondary رایگان خواهد بود. اما ممکن است مدارس در مناطق مشخصی، تحصیل رایگان را مشروط به داشتن کار تمام وقت شما کنند. بنابراین از قبل درباره مدرسه مورد نظر تحقیق کنید.

آیا ورک پرمیت یا مجوز کار ایرانیان به اقامت دائم من در کانادا کمک می کند؟

داشتن ورک پرمیت یا اجازه کار باز کانادا به تنهایی به شما کمکی جهت دریافت اقامت دائم این کشور نمی کند؛ بلکه باید در جستجوی کار باشید و زمانی که شروع به کار و پرداخت مالیات کنید، می توانید از مدت زمانی که اشتغال به کار داشتید و از طریق روش های استانی یا تجربه کار کانادایی جهت دریافت کارت اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

البته با دریافت مجوز کار باز ایرانیان از طریق تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا بعد از یک سال تجربه کار کانادایی، می توانید برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق روش های عنوان شده، اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *