چرا کانادا بهترین سیستم مهاجرتی را دارد؟

سیستم مهاجرتی کانادا

چرا سیستم مهاجرتی کانادا از بقیه کشورها برتر است؟

کشورهایی در سراسر جهان ، از جمله ژاپن یا آلمان ، استرالیا یا اتریش ، به مهاجران بیشتری نیاز دارند تا بتوانند تأثیرات منفی اقتصادی جمعیت سالخورده و نرخ پایین تولد را جبران کنند. با این حال احساسات ضد مهاجرت در سالهای اخیر در اکثر کشورها در سراسر جهان رواج یافته و رو به افزایش است. این نگرانی مبنی بر این است که استقبال از مهاجران به اقتصاد کشور آسیب برساند ، زیرا افراد تازه وارد ممکن است مشاغل کارگران بومی را از آن خود کنند.

نگرانی دیگر این است که برخی از مهاجران بیش از حد به خدمات اجتماعی اتکا می کنند. تعداد زیاد پناهنده ها در کشورهای توسعه یافته و درخواست های پناهندگی رو به رشد مخصوصا در استان کبک در سال های اخیر، خود گواه این مطلب است.

علاوه بر بحرانی که اثر خود را بر بازار کار می گذارد، همانطور که به تازگی در اخبار کشورهایی مثل کانادا مشاهده می کنید، بحران هایی مانند مسکن را نیز ناشی از تعداد زیاد دانشجویان بین المللی دانسته اند و قوانین جدیدی برای ویزای تحصیلی کانادا در مقطع لیسانس و کالج ها تدوین کرده اند که می توانید این اخبار را در همین وبسایت دنبال کنید.

همچنین استدلال هایی مبنی بر اینكه تازه واردان از مناطق خاصی از جهان ممكن است دارای ارزشهایی متفاوت باشند كه با ارزشهای غربی ناسازگار باشد ، و از این رو ، تهدید فرهنگی محسوب می شود. مهاجرت نامنظم نگرانی های امنیتی را نیز ایجاد می کند .

 باز هم چنین نگرانی هایی در کانادا وجود دارد. البته بررسی های عمومی نشان می دهد که کانادایی ها قبلا تا حد زیادی از مهاجرت حمایت می کردند. طبق تحقیقات موسسه محیط زیست (Environics Institute)، یک مرکز رای دهی ، حدود 50 درصد از کانادایی ها موافق هستند که مهاجرت برای اقتصاد مفید است. و البته به تازگی بیشتر کانادایی ها تمایل دارند که دولت سطح مهاجرت کشور را در همین حد نگه دارد و یا کاهش دهد. دلیل این امر همانطور که عنوان شد بحران های جدیدی در کانادا همچون مسکن، افزایش قیمت مواد غذایی و تورم در بخش های مختلف است.

اگر تمایل به مهاجرت به یک کشور جدید را دارید، به کشوری به جز کانادا فکر نکنید. این کشور به مناظر خیره کننده، فرهنگ متنوع و کیفیت عالی زندگی شناخته شده است و فرصت های بی شماری را برای مهاجران فراهم می کند. در این مقاله، بهترین دلایل برای اینکه چرا کانادا، باید مقصد رویایی شما باشد را بررسی می کنیم.

 

دلایلی که کانادا برترین سیستم مهاجرتی را دارد:

حمایت از مهاجرت به کانادا به عوامل زیادی وابسته است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • اقتصاد رو به رشد

اقتصاد کانادا رو به رشد و ثبات است و فرصت های شغلی زیادی را برای مهاجران فراهم می کند. با نرخ بیکاری کم و استانداردهای بالای زندگی، این کشور به نیروهای کاری از سراسر جهان خوش آمد می گوید. اینکه شما به دنبال چشم اندازهای شغلی جدید باشید یا تمایل به شروع کسب و کار خود داشته باشید، کانادا محیط مورد علاقه شما را برای رشد و موفقیت ایجاد می کند.

  • استقبال از سیاست های مهاجرتی

کانادا به سیاست های مهاجرتی فراگیر و استقبال کننده خود مفتخر است. دولت فعالانه مهاجرت را تشویق می کند و برای کمک های تازه واردان ارزش قائل است. از طریق برنامه هایی مانند اکسپرس اینتری و برنامه های نامزدی استانی یا (PNPs)، کانادا مسیرهای متعددی پیش روی افراد جهت دریافت اقامت دائم قرار می دهد. گروه مهاجرتی افق ماندگار می تواند در مسیر مهاجرت شما را راهنمایی نموده و شانس دریافت ویزای کانادا را برای شما افزایش دهد. حتی اگر ریجکت شده اید، همچنان راه حل های فوق العاده ای برای افزایش احتمال پذیرش درخواست ویزای شما داریم. کافی است با ما تماس بگیرید. 05131071

  • جامعه چند فرهنگی

کانادا به تنوع و چند فرهنگی بودنش شناخته می شود. افراد با زمینه های فرهنگی مختلف، مذهب و فرهنگ های متنوع کنار هم زندگی می کنند که این موضوع کانادا را تبدیل به مکانی امن برای مهاجرت و اقامت کرده است. این کشور میراث چند فرهنگی خود را از طریق فستیوال های متعدد، رویدادها و فعالیت های فرهنگی جشن می گیرد. می توانید تمام جوامع را در کانادا مشاهده کنید و در حالی که هویت فرهنگی خود را حفظ می کنید زندگی به سبک کانادایی را نیز تجربه کنید.

  • تحصیلات در سطح جهانی

کانادا مبدا تعدادی از بهترین موسسات آموزشی بین المللی است که تحصیلات در سطح جهانی و فرصت های پژوهشی را ارائه می دهد. این موضوع کانادا را تبدیل به مقصدی عالی برای دانشجویانی می کند که تمایل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دارند. با شهریه های مقرون به صرفه، تنوع رشته های تحصیلی و فرصتهای شغلی با مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی یا PGWP ( که اغلب دانشگاه ها در مقطع فوق لیسانس و دکترا از تاریخ 22 ژانویه 2024 این مجوز 3 ساله را به دانشجویان اعطا می کنند و شرایط را برای دریافت اقامت دائم کانادا برای آنها تسهیل می کنند ) ، کانادا پایه های محکمی برای مسیر شغلی موفق ایجاد می کند.

  • مراقبت های بهداشتی همگانی

سیستم مراقبت های بهداشتی و درمانی کانادا اغلب به عنوان یکی از بهترین ها در دنیا شناخته شده است. تمامی مقیمان دائم و شهروندان کانادا مشمول استفاده از خدمات درمانی پایه ای رایگان هستند تا اطمینان دهد از شما و خانواده تان به خوبی مراقبت خواهد شد. این سیستم درمانی جامع باعث آسودگی خیال می شود و دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت را در هنگام نیاز آسان می کند.

  • ایمنی و امنیت

کانادا به طور مداوم بین امن ترین کشورهای دنیا رتبه بندی می شود. نرخ پایین جرم و جنایت، اقدامات سختگیرانه کنترل اسلحه و اجرای قانون کارآمد، کانادا را تبدیل به مکانی بسیار امن برای زندگی می کند. چه انتخاب شما یک شهر شلوغ و پر جمعیت باشد یا بخواهید در حومه شهر زندگی کنید، می توانید از محیط امن در کنار خانواده تان لذت ببرید.

  • طبیعت زیبا

از کوه های بسیار زیبا گرفته تا سواحل بکر، کانادا کشوری با زیبایی های طبیعی بی نظیر است. مناظر وسیع آن طیف گسترده ای از فعالیت ‌ها در فضای باز، از جمله پیاده ‌روی، اسکی، کمپینگ، و تماشای حیات وحش را ارائه می ‌دهد. چه از علاقه مندان به ماجراجویی باشید و چه عاشق طبیعت، زیبایی شگفت انگیز کانادا شما را مجذوب خود می کند.

 

با این اقتصاد قوی، سیاست های مهاجرت فراگیر، جامعه چند فرهنگی، سیستم آموزشی درجه یک، سیستم درمانی بین المللی، امنیت و طبیعت زیبا، کانادا جایگاه بهترین کشور برای مهاجرت را از آن خود کرده است. با گروه مهاجرتی افق ماندگار تماس بگیرید تا فرآیند مهاجرت شما به سادگی انجام پذیرد و در مسیر جدیدی با فرصت های بی پایان قدم بگذارید. برنامه ریزی مهاجرت به کانادا را همین امروز شروع کنید و با شماره 05131071 یا تلفن همراه 09120920268 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *