مهاجرت به کانادا

تعداد استان

15 استان

زبان رسمی

انگلیسی - فرانسوی

روش های مهاجرت به کانادا

8 روش

واحد پول

دلار کانادا

معرفی کشور کانادا

کانادا در شمالی ترین بخش قاره آمریکا قرار دارد که از شمال به اقیانوس شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود. کانادا با مساحت ۹٫۹۸۴٫۶۷۰ کیلومتر مربع، دومین کشور وسیع جهان است. اما به طور کلی دارای جمعیت کم می باشد. پایتخت کانادا اتاوا می باشد و سه شهر بزرگ آن شامل تورنتو ، مونترال و ونکوور است. (استان های کانادا) . کانادا دارای یک سیستم بسیار عالی بهداشت و درمان می باشد و کلیه ی هزینه های درمانی (به غیر از دارو) در کشور کانادا رایگان می باشد.

روش های مهاجرت به کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

پذیرش تحصیلی از بهترین و معتبر ترین دانشگاه های کانادا ، دری به سوی آینده

ویرای کاری کانادا

ویزای کاری کانادا

کانادا به شدت به دنبال جذب نیروی کار در همه زمینه های صنعت ، خدمات و... میباشد.

ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا

اگر دارای یک ایده جذاب برای شروع یک کسب و کار نو در کانادا هستید

ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

اخذ اقامت برای شما و خانواده تان با سرمایه گذاری در کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی یکی از گزینه های مهاجرت به کانادا به صورت موقت است

کانادا اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری یکی از راه های مهاجرت به کانادا برای متخصصین و افراد صاحب مهارت است.

ویزای ازدواج کانادا

ازدواج و دعوت

ازدواج با شهروندان کانادا میتواند یکی از سریع ترین روش های دریافت ویزا و اقامت کانادا باشد

Self Employed

ویزای خود اشتغالی

برای هنرمندان ، ورزشکاران ، ناشرین و... که بین ۱ تا ۱.۵ سال در سطح بین المللی فعالیت دارند

استان ها و برنامه های استانی

نیاز به مشاوره دارید؟

مشاوره مهاجرت به کانادا

از طریق لینک زیر می توانید نسبت به رزرو وقت مشاوره آنلاین و یا حضوری خود اقدام کنید.

سوالات متداول قبل از مهاجرت به کانادا

یک راه پیدا کردن خانه در اکثر کشورهای دنیا استفاده از اینترنت که شما حتی می تونید از ایران هم این کار رو انجام بدید.
یک راه دیگر رجوع کردن به دفتر املاک در شهر محل اقامتتون است
یک راه دیگر هم قدم زدن در خیابان ها است در محله که انتخاب کرده اید قدم بزنید و مطمئنا اگر خونه برای اجاره یا فروش باشد حتما تابلو اش را خواهید دید.
تعدادی زیادی از سایت ها هستند که به شما در پیدا کردند خانه کمک می کنند مانند WWW.KIJIJI.COM
به محض ورود به این سایت یک سری گروه های مختلف رو خواهید دید که حتی می توانید ماشین مورد نظرتان را نیز از این طریق بخرید.

  • همانطور که می دانید یکی از راه های پیدا کردن کار در کانادا از طریق وب سایت های کاریابی است .در زیر سایت های بسیار معروف در زمینه کاریابی را به شما معرفی می کنیم.

    Indeed

    این سایت تقریبا یکی از معروفترین موتورهای جستجو کار در کل دنیا می باشد.در واقع یکی از پر مخاطب ترین وب سایت های کاریابی کانادا می باشد.
    https://ca.indeed.com

    LinkedIn

    https://www.linkedin.com/این سایت یکی از سایت های عالی برای پیدا کردن شغل است.این وب سایت مخصوص تمام کشورها می باشد و شما می توانید پروفایل خود را تکمیل کنید و رزومه خود به همراه کارهای تجربی و تخصص های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

    Jobbank

    https://www.jobbank.gc.ca/homeاین یک سایت دولتی است و این وب سایت برای شرکت های کانادایی است که نیروی خارجی خود را به آسانی بیابند.
    یک پرویل ایجاد کنید و هم می توانید سرچ های درستی را انجام دهید

    Eluta

    https://www.eluta.ca/این یکی از سایت های بسیار عالی و شناخته شده است که شما می توانید شهر مورد نظر و کار خود را جستجو کنید و مشاغل را به صورت لیست وار به شما نشان می دهد.

    Career Builder

    یک وب سایت بین المللی است علاوه بر کانادا می توانید برای کشورهای دیگر نیز برای کار جستجو کنید.حتی می توانید با ثبت نام در سایت آگهی های شغلی را نیز از طریق ایمیل دریافت کنید.
    https://www.careerbuilder.ca/

    Monster

    یکی از بزرگترین وب سایت های کاریابی در کانادا و حتی در جهان است
    https://www.monster.ca/سایت زیر سایت کاریابی در شهر های کانادا است اگر چه با سایت هایی که در بالا معرفی شد نیز شما می توانید مشاغل را در استان ها نیز پیدا کنید ولی هر استان در کانادا سایت کاریابی مخصوص به خود را نیز دارد.

    کبک

    https://www.emploiquebec.gouv.qc.ca/en/

    آلبرتا

    http://www.albertajobcentre.ca/

    بریتیش کلمبیا

    http://www.bcjobs.ca/

    ساسکاچوان

    http://www.saskjobs.com/

    مانیتوبا

    http://www.gov.mb.ca/govjobs/

    آنتاریو

    http://www.gojobs.gov.on.ca/Jobs.aspx

    نیوفانلند و لابرادور

    https://regionalhelpwanted.com/newfoundland-labrador-jobs/

    جزیره پرنس ادوارد

    http://employmentjourney.com/current-job-openings-week-of-august-28-2017/

    نیوبرانزویک

    https://www.nbjobs.ca/

    نوااسکوشیا

    https://regionalhelpwanted.com/nova-scotia-jobs/

قیمت بنزین در کانادا بسته به شرکت ، قیمت نفت ، روز و .. قیمت ها در نوسان است این رو همیشه در نظر داشته باشید که قیمت های خارج از شهر از داخل شهر ارزون تر است .
مبلغی که شما به خاطر سوخت ماشین در ماه پرداخت می کنید کمتر از بیمه است و یکی از مسایل دیگر این است که قیمت بنزین و گازوئیل در حال تغییر است مثلا اگر بنزین را در صبح به قیمتی خریده اید در عصر ممکن است قیمت آن بالاتر باشد و یا حتی در روز بعد ممکن است قیمت پایین بیاید در کل قیمت سوخت در حال نوسان است و ممکن است در یک روز چندین بار تغییر کند و این را هم در نظر داشته باشید که قیمت سوخت حتی در شهرهای مختلف و مناطق مختلف در شهر نیز قیمت متغیر است.پس بهترین همیشه قبل از ورود به پمپ بنزین قیمت سوخت را چک کنید.
به عنوان مثال در محل زندگی خودتان اصولا بین ۲ سنت تا ۵ سنت برای هر لیتر متفاوت است ولی بین تورنتو و شهرهای اطراف تا ۱۰ سنت در هر لیتر هم میتواند برسد ولی شما با نصب اپلیکیشن در موبایل خودتان می توانید قیمت ها را مشاهده کنید و قیمت ها را مقایسه کنید.

آخرین اخبار مهاجرت به کانادا

شرایط ویزای همراه کانادا

ویزای همراه کانادا

دانشجویان بین المللی: ویزای خانواده (همسر و فرزندان وابسته) ملیت های خارجی علاقه مند به ادامه تحصیل در کانادا که متاهل هستند یا فرزندان وابسته ای دارند و تمایل دارند که اعضای خانواده خود را در طول دوران تحصیل خود به کانادا بیاورند. افسران ویزای کانادا درخواست های مجوز تحصیلی که شامل اعضای خانواده دانشجو

مطالعه بیشتر »
هزینه و شهریه تحصیل در رشته های مختلف کانادا

شهریه تحصیل در کانادا

کانادا میزبان صدها هزار دانشجوی بین ‌المللی است که یکی از بزرگترین جریان ‌های مهاجرت دانشجویی در جهان را در خود جای داده است. دانشجویان بین المللی در کانادا می توانند تحصیلات استاندارد جهانی را در کشوری مهاجر پذیر دنبال کنند. با این حال، موانع زیادی برای ورود به مقاطع تحصیلی مختلف وجود دارد از

مطالعه بیشتر »

گواهینامه استانی یا Provincial Attestation letter (PALs) در کانادا

تحصیلات دانشجویان بین المللی در استان بریتیش کلمبیا کانادا آپدیت 3 مارس 2024 گواهینامه های استانی یا Provincial Attestation Letters (PALs) از این تاریخ به بعد در دسترس هستند. دولت بریتیش کلمبیا از 4 مارس 2024 به بعد گواهینامه های استانی را برای مقاطع Post-Secondary یا بعد از دیپلم صادر می کند تا دانشجویان بین

مطالعه بیشتر »
ارزان ترین روش مهاجرت به کانادا

ارزان ترین روش مهاجرت به کانادا – قانون ایران 2023

مهاجرت به کشور کانادا از طریق قانون ایران 2023 یکی از جذاب ترین مباحث سفر و مهاجرت به کشور کانادا در سال گذشته بود که بسیار درباره آن صحبت شد و افراد زیادی توانستند از این فرصت عالی استفاده کنند و به واسطه این قانون به کانادا مهاجرت کنند. این قانون در راستای حمایت از

مطالعه بیشتر »
انگشت نگاری ویزای کانادا

گام به گام تمامی مراحل بایومتریک

اگر قصد سفر و یا مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشید بی شک کلمه انگشت نگاری و یا بایومتریک به گوشتان خورده است. در این مقاله به بررسی و نحوه انجام این فرآیند می پردازیم و به تمامی سوالات احتمالی شما پاسخ می دهیم. بایومتریک: گام به گام تمامی مراحل بایومتریک در این مقاله

مطالعه بیشتر »

کاهش تعداد مجوزهای تحصیلی دانشجویان بین المللی در کانادا 2024

کانادا تعداد مجوزهای تحصیلی دانشجویان بین المللی جدید را به حدود 360.000 در سال 2024 کاهش می دهد. 22 ژانویه 2024 بررسی خبر کاهش مجوز های تحصیلی کانادا اگرچه دانشجویان بین المللی بخش مهمی از جامعه، فرهنگ و اقتصاد کانادا به شمار می روند. در سال های اخیر، سیستم جذب دانشجویان بین المللی با مشکلات

مطالعه بیشتر »