جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا و تغییر در شرایط مهاجرت کارآفرینی

جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا و تغییر در شرایط مهاجرت کارآفرینی

در جدیدترن پذیرش استان بریتش کلمبیا از 284 متقاضی مهاجرت دعوت شد  تا بتوانند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان ارائه کنند.همچنین این استان دو تغییر مهم در رابطه با مهاجرت از طریق  کارآفرینی در این هفته خبر داده است.

برنامه استانی  بریتیش کلمبیا   BC PNP از متقاضیانی که در دسته های اکسپرس اینتری و Skills Immigration  قرار دارند دعوتنامه صادر کرده است.

در دسته مهاجرت Skills Immigration  برای افراد ماهر و نیمه ماهر مناسب است که مشاغل آنها در استان تقاضای زیادی دارد. هر دو گروه متقاضیان را برای ثبت نام ملزم به استفاده از سیستم ثبت نامی Skills Immigration Registration System (SIRS)   می کنند که براساس عواملی مانند پیشنهاد شغل ، دانش زبانی ، تحصیلات ، دستمزد و منطقه کار و یا حضور در بریتیش کلمبیا دسته بندی می شوند.حداقل امتیازها بین 85 تا 110 در آخرین دور دعوت بوده است.

BC PNP معمولاً هر هفته دعوت نامه ها را صادر می کند. تاکنون در سال 2020 ، آنها 585 دعوت نامه را برای متقاضیان مهاجرت در دسته بندی Express Entry BC و Skills Immigration صادر کرده اند.

تغییرات و شرایط زبانی جدید:

تغییرات در دسته مهاجرت از طریق کارآفرینی در تاریخ 29 ژانویه به اجرا درآمد ، و برنامه هایی را که قبلاً در مرحله پردازش هستند تحت تأثیر قرار نمی دهد. برای واجد شرایط بودن متقاضیان باید حداقل نمره زبان  CLB از سطح 4 یا بالاتر را داشته باشند.

این نمره زبان معادل سطح ابتدایی از دانش زبان است و کاملا اساسی است و برای برقراری ارتباط و برطرف کردن نیازهای اساسی و مکالمات ایتدایی و خواندن دستورالعمل های ساده کفایت می کند و این استان هدف از این تغییرات را برای خو گرفتن مهاجران با جامعه و سایر عوامل عنوان کرده است.

اکنون فقط برنامه های Alberta Self-Employed Farmer Stream ، Yukon Business Nominee Program و برنامه کارآفرینی ساسکاچوان هستند که دارای شرط زبان ندارند.

همچنین متقاضیان مهاجرت از طریق دسته کارآفرینی به بریتیش کلمبیا دیگر توانایی پیشنهاد کارکنان کلیدی در برنامه خود را نخواهند داشت.قبل از تغییرات ، کارآفرینان می توانستند کارمندان کلیدی خود را که دارای  تخصص لازم برای موفقیت در کسب و کار بودند را  در درخواست خود پیشنهاد کنند. با این حال ، بین جولای سال 2015 و نوامبر 2019 ، تنها چهار درصد از کل برنامه های مهاجرت کارآفرینان شامل کارکنان کلیدی بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *