گروه مهاجرتی افق ماندگار مشاوره مهاجرت

مشاوره مهاجرت

مشاوره مهاجرت، اولین عبارتی که هر شخصی برای پا گذاشتن به مسیر پر فراز و نشیب و سرنوشت ساز مهاجرت آن را در شبکه های اجتماعی و اینترنت جست و جو می کند و به دنبال یافتن اطلاعات و یا یک مشاور قابل اطمینان برای انجام این امر مهم می گردد. در این مقاله از گروه مهاجرتی افق ماندگار قصد دارید درباره ویژگی های یک وکیل مهاجرت که می تواند کمک رسان شما در مسیر باشد صحبت کنیم.

چرا مشاوره مهاجرت؟

امروزه به لطف فضای مجازی با کمی جست و جو می توانیم اطلاعات بسیار زیادی درباره هر موضوعی به دست آوریم پس چرا باید از مشاور مهاجرت استفاده کنیم؟ بله، اطلاعات در هر زمینه ای به فراوانی وجود دارد. حتی شما می نوانید با مرجع قراردادن محتوا ها و مقالات منتشر شده در وبلاگ ما با تمامی مراحل مهاجرت آشنا شوید. اما آنچه که شما را مجاب به انتخاب و استفاده از یک مشاور مهاجرت می کند، تجربه است. تجربه ای که می تواند این مسیر را برای شما بسیار کوتاه تر، کم خطر تر و حتی راحت تر سازد.

وظایف یک تیم و وکیل مهاجرت چیست؟

به طور مختصر وظایف یک تیم و مشاوره مهاجرتی را می توان به این صورت شرح داد. موسسات مهاجرتی مجموعه های حقیقی و حقوقی و دفاتری فعال در امر مهاجرت هستند که شما می توانید با مراجعه به آنها و بستن قرارداد شروع پروسه نقل مکان و مهاجرتتان را به کشور مقصد استارت بزنید. و از هزینه ها و شرایط مهاجرت به قاصد مهاجرتی خود اطلاعات دریافت کنید. که در این بین میتوان گروه بین المللی افق ماندگار را به عنوان یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی کشور دانست. دفتر مرکزی ما در شهر مشهد می باشد. همچنین هموطنان ما در شهر های تهران، شیراز، تبریز، کرمان، رشت و اصفهان و .. نیز می توانند از خدمات ما استفاده کنند.

ویژگی های یک موسسه مشاوره مهاجرت

معیار هایی که وجود آنها نشان از قابل اطمینان بودن یک مجموعه مهاجرتی را نشان می دهد و همین طور می تواند شایستگی آنها را در پاسخگویی نیاز های شما نشان دهد.

سابقه و تجربه زیاد
خدمات آنلاین
بروز بودن اطلاعات مهاجرتی
امکان مراجعه حضوری به دفتر مجموعه
روشن بودن هزینه ها
اطلاع از قوانین بروز مهاجرتی
داشتن نمایندگی از دانشگاه ها و کالج های سایر کشور ها
داشتن مجوز های لازم

سابقه و تجربه در امور مهاجرت

اولین و برترین ویژگی یک وکیل و یا مشاور مهاجرت تجربه می باشد. درست است که قوانین مهاجرتی دائما در حال تغییر هستند اما تجربه بیشترین سهم را در شانس دریافت ویزای شما دارد. وجود پرونده های متنوع و موفق که در طی سالهای فعالیت یک وکیل مهاجرت با آن مواجه بوده است می تواند پشتوانه پرونده مهاجرتی شما در طول این مسیر باشد.

اطلاع از قوانین بروز مهاجرتی

قوانین مهاجرتی کشور ها دائما در حال تغییر می باشد و مشاور شما باید از این تغییرات آگاه باشد از طرفی روش های مهاجرت متنوعی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، ویزای تحصیلی، مهاجرت از طریق خرید ملک و .. وجود دارد که وظیفه مشاور یا وکیل شما ارائه بهترین مسیر با توجه به شرایط پرونده شما و همچنین قوانین حاکم در آن برهه زمانی می باشد.

وجود دفتر ثابت و امکان مراجعه حضوری

متاسفانه در تمامی زمینه های شغلی افراد و یا گروه هایی سودجو وجود دارند که ممکن است افراد به دلیل عدم آگاهی به آنها اعتماد کنند و در نتیجه سرمایه های خود یا حداقل زمان خود را هدر دهند. در مقوله مهاجرت نیز این مهم را باید در نظر داشت که وجود دفتر برای مراجعه حضوری بسیار حائز اهمیت است که شما بتوانید به صورت فیزیکی قرارداد خود را با مهر شرکت مربوطه دریافت کنید. لازم به ذکر است دفتر گروه مهاجرتی افق ماندگار از سال 1396 در برج اداری مرواید شمس مشهد مستقر است که این خود می تواند نشان از قابل اطمینان بودن این مجموعه باشد.

آدرس: مشهد – بلوار جانباز، جانباز ۵/۱ برج اداری مروارید گوهرشاد طبقه 7 واحد ۵

خدمات آنلاین

پس از درک اهمیت امکان مراجعه حضوری نکته بعد خدمات آنلاین می باشد. همان طور که می دانید مهاجرت یک پروسه چند ماهه است و ارتباط بین شما و وکیل مهاجرتتان باید در طول این دوره به صورت مستمر حفظ شود و با توجه به دغدغه ها و مشکلات موجود ممکن است مراجعات متعدد برای شما کمی دشوار باشد. از همین رو داشتن خدمات آنلاین نیز می تواند بسیار کار آمد باشد. از همین رو گروه مهاجرتی افق ماندگار خدمات ویژه آنلاین برای کلاینت های خود در نظر گرفته که شامل مشاوره آنلاین ، پورتال امن ارسال مدارک و همچنین پروفایل کاربری برای مشاهده آخرین وضعیت و آپدیت های وضعیت پرونده می باشد تا شما عزیزان بتوانید از هر کجای دنیا به راحتی و بدون مراجعه حضوری با ما ارتباط بگیرید.

معرفی گروه مهاجرتی افق ماندگار مشاور و وکیل شما

افق ماندگار را می توان به عنوان یکی از خوشنام ترین موسسات مهاجرتی فعال در کشور دانست که فعالیت خود را از سال 1381 شروع کرده و طی سالها کسب تجربه توانسته خدمات متنوع مهاجرتی را برای شما ارائه دهد. از مقاصد مهاجرتی مورد فعالیت می توانیم مهاجرت به کشور های کانادا، آمریکا، آلمان، انگلیس، هلند، ترکیه، عمان و همچنین اخذ پاسپورت کشور دومنیکا اشاره نمود. جهت آشنایی هرچه بیشتر می توانید به صفحه درباره ما سایت مراجعه کنید.

خدمات گروه مهاجرتی افق ماندگار

ما با در اختیار داشتن بهترین مشاوران مهاجرت شما را تا رسیدن به مقصدتان همراهی می کنیم شما می توانید با انتخاب گروه مهاجرتی افق ماندگار به عنوان وکیل مهاجرتتان از خدمات زیر بهره مند شوید.

مشاوره کم هزینهفرم ارزیابی رایگان
آشنا کردن متقاضی با هزینه‌های مهاجرت و زندگیارائه بهترین راه مهاجرتی با توجه به شرایط فرد
هزینه کم مهاجرتمعرفی بهترین روش مهاجرتی
مشاوره‌ای دلسوزانهدادن اطلاعات کامل به متقاضیان
در اختیار گذاشتن یکی از بهترین وکلای حقوقیارائه باصرفه‌ترین روش مهاجرتی به شما
چک لیست مدارک لازماخذ بورسیه تحصیلی

جمع بندی

سالانه متقاضیان مختلفی از کشورمان ایران برای مهاجرت از طریق یکی از دفاتر مهاجرتی داخل و خارج از کشور اقدام می کنند و به کشور های دیگر سفر می کنند. انتخاب یک وکیل و مشاور مهاجرت با توجه به تنوع زیاد شرکت ها و موسسات بسیار امری دشوار است چرا که قرار است در مسیری بسیار سرنوشت ساز وارد شوید. اما با ملاک دادن معیار های گفته شده در این مقاله می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با توجه به شراطی که دارید بهترین انتخاب را انجام دهید. ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با گروه مهاجرتی افق ماندگار آشنا کنیم تا با انتخاب این مجموعه به عنوان وکیل و مشاور خود پروسه و فرایند دریافت ویزا را برای خود ساده تر سازید.

همچنین یک کد تخفیف ویژه رزرو مشاوره برای کسانی که از طریق این صفحه با ما آشنا شدند در نظر گرفته شده که می توانید از آن استفاده کنید.

رزرو وقت مشاوره مهاجرت کانادا

سوالات متداول درباره مشاوره و موسسه مهاجرتی

۱- چرا موسسه مهاجرتی افق ماندگار را انتخاب کنیم؟

گروه و موسسه مهاجرتی افق ماندگار با در اختیار داشتن بهترین وکلای مهاجرتی می تواند بهترین به عنوان یک راهنمای قابل اطمینان در کنار شما باشد. همچنین امکان مراجعه حضوری به دفتر این مجموعه امنیت سرمایه شما را در مقایسه با سایر مجموعه های خارج از کشور تضمین می کند.

۲- چطور از آخرین اخبار مهاجرتی اطلاع پیدا کنیم؟

با توجه به وجود شبکه های اجتماعی مختلف اخبار و اطلاعات زیادی درباره مهاجرت دائما در حال انتشار است. اما نکته مهم آن است تنها منبع اطلاعاتی برای اخبار مهاجرتی را فقط و فقط از طریق سایت اداره مهاجرت کشور مقصدتان دنبال کنید. و خبر خوب آن است که گروه مهاجرتی دائما در حال رصد سایت های اداره مهاجرت سایر کشور ها ( مقاصد مورد فعالیت مجموعه ) می باشد و در صورت ارائه هر گونه آپدیت آن ها را به دور از جنبه تبلیغاتی در قالب مقاله و پست در رسانه های خود منتشر می کند.

۳- هزینه های مشاوره و قرارداد های مهاجرتی چقدر است؟

شما همراهان می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با گروه مهاجرتی افق ماندگار به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. اما هزینه مشاوره به صورت حضوری یا به صورت آنلاین مبلغ ۵۰۰ هزار تومان می باشد ( البته می توانید از کد تخفیفی که بالاتر برای شما قرار دادیم استفاده کنید ) که در صورت بستن قرارداد این هزینه نیز از مبلغ قرارداد شما کسر خواهد شد. اما هزینه قرارداد های مهاجرتی متفاوت است و بسته به نوع پرونده، کشور مقصد و .. متفاوت خواهد بود.

۴ – تفاوت مشاوره رایگان و مشاوره تخصصی در چیست؟

در مشاوره رایگان تمامی سوالات شما به مدت 15 الی 30 دقیقه به طور کامل پاسخ داده خواهد شد. اما در جلسات مشاوره تخصصی علاوه بر پاسخ به سوالات شما، پرونده مهاجرتی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بهترین نقشه راه مهاجرتی متناسب با شرایطتان برنامه ریزی خواهد شد.

۵- برای مهاجرت چه مدارکی نیاز داریم؟

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با توجه به روش مهاجرتی و همچنین مقصد، متفاوت است که می توانید با توجه به روش درخواستی خود به یکی از مقاله های زیر رجوع کنید.

۵- آیا خدماتی برای بعد از مهاجرت هم در نظر دارید؟

خدمات موسسه مهاجرتی ما از مشاوره تخصصی شروع و پس از انجام مراحل عقد قرارداد، جمع آوری مدارک، ثبت درخواست، دریافت ویزا به پایان نمی رسد و در صورت درخواست شما می توانید از نماینده ما در کشور مقصد استفاده کنید تا در انجام اموراتی مانند خرید و یا اجاره مسکن، افتتاح حساب بانکی، خرید سیم کارت و حتی کاریابی استفاده کنید.

۶- آیا خدماتی برای دریافت بورسیه های تحصیلی هم ارائه می کنید؟

دریافت بورسیه تحصیلی بسیار به سوابق و پیشینه تحصیلی شما دارد، اگر دارای رزومه تحصیلی خوبی باشید می توانید شامل دریافت بورسیه شوید. اگر به دنبال دریافت بورسیه هستید مقاله زیر می تواند برای شما مفید باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *