کشور کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری در رده های برتر جهان قرار گرفت

کشور کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری در رده های برتر جهان قرار گرفت.

مردم از سراسر جهان ، کشور کانادایی را یکی از بهترین های مقصد های جهان قلمداد کرده اند.در سال جاری ، کانادا در فهرست پنجاه کشور جهان در فهرست شاخص های Anholt-Ipsos Nation قرار گرفت که در سال 2018 در رتبه پنجم قرار داشت. فقط فرانسه و آلمان با رتبه های بالاتر از کانادا، بالاترین امتیاز را کسب کردند.

این رتبه بندی ها بر اساس 20.035 مصاحبه آنلاین با افراد بالای 18 سال در 20 کشور دنیا انجام گرفت و 50 کشور برتر برای مهاجرت را معرفی کردند.

کانادا در سه گروه از شش گروه جداگانه ای که برای رتبه بندی 50 کشور مورد بررسی قرار گرفت و  در رده اول از لحاظ  مهاجرت و سرمایه گذاری ، مردم و حاکمیت. قرار گرفت.

این کشور همچنین تنها کشور در بین  پنج کشور برتر بود که جایگاه خود را در حاکمیت،  فرهنگ و توریسم بهبود بخشید.

این دومین سال پیاپی است که کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری در رتبه نخست قرار گرفته است ، که قدرت یک کشور را در جذب افراد به زندگی ، کار یا تحصیل و همچنین درک از کیفیت زندگی و محیط کسب و کار در نظر می گیرد میسنجد.

امتیاز گروه مهاجرت و سرمایه گذاری بر اساس پنج “ویژگی ” انجام شد که این ویژگی ها عبارتند از : کار و زندگی ، کیفیت زندگی ، مدارک تحصیلی ، سرمایه گذاری در تجارت و برابری در جامعه.

سخنگوی محقق این شاخص ، Vadim Volos ، درباره  این یافته ها توضیح داد:

در این بیانیه آمده است: “شاخص مهاجرت و سرمایه گذاری ، قدرت یک کشور را در جذب استعداد و سرمایه ارزیابی می کند.” وی گفت: “این مسئله نه تنها با توجه به اینکه افرادی که برای  تحصیل ، کار یا زندگی مهاجرت می کنند در  نظر گرفته می شود ، بلکه با درک اقتصادی از رونق اقتصادی کشور ، برابری فرصت ها و درنهایت سنجیدن اینکه آیا این یک مکان با کیفیت عالی برای زندگی تلقی می شود ،ارزیابی می شود.

همچنین از  شرکت کنندگان در این تحقیق نیز خواسته شد که “ویژگی های شخصیتی” این 50 کشور جهان را نام ببرند.39 درصد از افراد کانادا را دوستانه  ، 30 درصد قابل اعتماد ، 29 درصد شاد و 19 درصد سخاوتمندانه معرفی کردند.

تیم تحقیقاتی ولوس در ادامه  می گوید: “یک برند ملی (یا شهرت) یک شبه ساخته نمی شود.” “به ندرت یک ملتی پیدا خواهد شد که  بدون داشتن سازگاری و حفظ وجهه خود ، رتبه ای در بین پنج گروه برتر در [شاخص برند ملی] کسب می کند.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *