دانشگاه های کشور کانادا | لیست رتبه بندی کانادا | مراکز اموزش عالی

معرفی کشور کانادا

اگر دوست دارید درباره کشور کانادا بیشتر بدانید موسسه بین المللی افق به شما درباره کانادا توسط مشاورین و وکلای این مجموعه بیشتر راهنمایی می کند. شما می توانید آخرین اخبار درباره کانادا را از طریق سایت افق به آدرس اینترنتی www.ofoghint.com مراجعه کنید.

این رده ‌بندی توسط شرکت تحقیقاتی Ipsos و بر اساس نظرات 18 هزار نفر پاسخ دهنده از 25 کشور دنیا به انجام رسیده است.

 

در نظرسنجی دیگری که توسط Ipsos انجام گرفت کانادا توانست بر اساس یک رده بندی دیگر، رتبه بالایی در زمینه سطح آموزش های عالی و کالج ها و دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی (از نظر ویزای تحصیلی) به دست بیاورد.

همانطور که می دانید کشور کانادا حدود دو پنجم قاره آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده و دومین کشور بزرگ جهان پس از روسیه است.

درباره کانادا

کشور کانادا دارای رتبه سوم در جهان در ذخایر اثبات شده نفت است و پنجمین تولید کننده نفت در جهان است. معادن و ذخایر طبیعی فراوانی در این کشور وجود دارد و از این نظر نیز کانادا جایگاه ویژه ای در جهان دارد. کانادا یک جامعه صنعتی پیشرفته با سطح بالایی از زندگی است.

درباره کشور کانادا یا مهاجرت کانادا، اقامت کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت سریع به کانادا، کار در کانادا، وکیل مهاجرت به کانادا، اخذ انواع ویزای فوری و سریع کانادا، پیکاپ پاپسورت کانادایی، اخذ شهروندی و پاسپورت کانادا مهاجرت، روادید ویزای تحصیلی به کانادا، ویزای کانادا در سال 2020، شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت استانی به کانادا یا PNP، اخذ اقامت و تابعیت کانادا، اقامت نضمینی به کانادا در سال 2020، مهاجرت به کانادا از طریق کار 2020، اخذ اقامت دائم و موقت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت کارآفرینی به کانادا، بهترین و ارزانترین وکیل قانونی مهاجرت به کانادا همه و همه توسط گروه مهاجرتی افق درباره کانادا انجام می شود.

همچنین در ژانویه 2019 کشور کانادا توانست برای چهارمین سال پیاپی رتبه اول را در میان کشورهای جهان از نظر کیفیت زندگی را کسب نماید که این رتبه بندی توسط  موسسه U.S. News & World انجام گرفت.

سعی کنید برای رسیدن به افقی درخشان برای رسیدن به کشور کانادا (Canada) بهترین وکیل مهاجرت و وکلای زبده را انتخاب کنید. وكیل مهاجرت به كانادا در مجموعه افق شرایط شما را بررسی می كند. با توجه به شرایط شما سریع ترین راه و روش مهاجرت كانادا را پیش روی شما میگذارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت سریع به كانادا یا اقامت و مهاجرت کانادا با ما تماس بگیرید. وکیلی را انتخاب کنید که عضو رسمی کانون مشاوران مهاجرت کانادا معروف به ICCRC کانادا و RCIC باشد. کلیه کارهای سازمان خدمات مهاجرتی را برای شما انجام خواهیم داد اعم از محاسبه گر امتیاز Express Entry و مشاوره ایجاد و طراحی رزومه های فنی و کاری برای مهاجرت و … تا اطلاعات و آدرس سفارت خانه ها و مراکز VAC که جمع آوری و صدور ویزا (روادید) و امور مربوط به مهاجرت کشور کانادا است را برای شما هموطنان عزیز که ارزان ترین خدمات را ارائه می کند تا تبدیل نمرات IELTS و اخذ ویزا بدون آزمون زبان در سریعترین زمان و … با کارشناسان گروه بین المللی کانادا افق تماس بگیرید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *