دارو ساز کانادا | علاوه بر تحصیلات کار کنید | لایسنس و مجوزات لازم با گروه افق

به عنوان داروساز در کانادا کار کنید

برای اینکه بتوانید به عنوان داروساز در کانادا کار کنید علاوه بر تحصیلات نیاز به گرفتن لایسنس هست. برای گرفتن لایسنس باید وارد سایت Pharmacist Gateway ثبت نام کنید و هزینه اش حدود 335 دلار کانادا است.

پس از ایجاد پروفایل و گرفتن شناسه ملی National ID باید به وب سایت (Pebc(Pharmacy Examining Board of Canada شوید برای معادل سازی مدارک تحصیلیتون درخواست کنید. 

برای این کار فرم از وب سایت دانلود کنید و بعد از پر کردن باید توسط وکیل یا دادگاه برای احراز هویت مهر و امضا بشه و همراه با کپی مدرک تحصیلیتون و پرداخت 665 دلار برای Pebc پست کنید و البته ریزنمرات باید مستقیما از دانشگاه برای Pebc پست شود بعد از گرفتن جواب Document Evaluation می توانید برای امتحان ها اقدام کنید. 

[fusion_tagline_box backgroundcolor=”#cecece” shadow=”yes” shadowopacity=”0.70″ border=”1″ bordercolor=”rgba(229,122,0,0.61)” highlightposition=”right” content_alignment=”left” link=”” button=”” linktarget=”_self” modal=”” button_size=”” button_type=”” button_shape=”” buttoncolor=”default” title=”” description=”” margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

همچنین بخوانید : لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و متوسط درآمد هر شغل

[/fusion_tagline_box]

در کل 3 مرحله امتحان هست که مرحله اول آن Evaluation هست و فقط مخصوص کسانی که به عنوان داروساز خارج از کانادا تحصیل کردن و هزینه ثبت نام این امتحان 850 دلار هست و 2 بار در سال (ژانویه و ژوئن) برگزار می شود. وب سایت لیست مطالب و عناوین امتحان رو به عنوان Syllabus قرار داده و در کل فقط 4 مرحله شانس شرکت در این امتحان را دارید که مرتبه چهارم Mercy Chance هست و با شرایط خاص. به تازگی این آزمون به Computer Base تغییر کرده است و بعد از قبولی در Evaluation باید در امتحان Qualifying  به عنوان داروساز شرکت کنید. این امتحان دو بخش دارد که MCQ و OSCE هست. 

این 2 امتحان را هم می توانید همزمان با هم و هم به صورت جداگانه بدهید و هزینه آزمون MCQ 795 دلار است و هزینه کل امتحان OSCE 1795 دلار است. امتحان اول و دوم در همه استان های کانادا یکسان است و هر کجا که امتحان بدید فرقی نداره ولی امتحان سوم باید در استانی که قصد اقامت و کار دارید داده شود. در استان های مختلف ممکن است پروسه متفاوت باشد. در استان انتاریو علاوه بر سه امتحان حدود یک ماه کارآموزی هم باید بگذرونید. 

عنوان داروساز در مهاجرت کانادا

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سریع ترین راه مهاجرت به کانادا به عنوان داروساز و کار در داروخانه، ارزانترین راه مهاجرت به کانادا ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، شرایط لازم برای مهاجرت ایرانیان به کانادا، شرایط روادید اقامت دائم و موقت کانادا و … میتوانید با دفتر افق به شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. علاوه بر آن میتوانید به سایت افق به نشانی ofoghint.com مراجعه کرده و فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کنید. شرایط اولیه شما توسط کارشناسان و مشاوران ما مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی تحصیلی رایگان[/fusion_button]