نیوبرانزویک مهاجران بیشتری را می خواهد

نیوبرانزویک مهاجران بیشتری را می خواهد.

نخست وزیر نیوبرانزویک می خواهد جمعیت استان را در سال 2040 به یک میلیون نفر برساند.

به گزارش Canadian Press ، نخست وزیر Blaine Higgs  در طی سخنرانی ، سالخوردگی جمعیت و کمبود نیروی کار در بازار کار استان را مطرح کرد.

نخست وزیر به استراتژی رشد جمعیت استان که تابستان گذشته منتشر شد ، اشاره کرد که نزدیک به 120،000 شغل در یک دهه آینده در نیوبرانزویک ایجاد و در دسترس خواهد بود.

همچنین می گوید که نیوبرانزویک تعداد مهاجران اقتصادی ساکن در نیوبرانزویک تا سال 2024 به 7 هزار و 500 نفر افزایش خواهد  داشت.

با این حال ، این اعداد و ارقام  توسط دولت فدرال تعیین شده است ، و Higgs به مخاطبان تجار و خبرنگاران گفت که این استان هر سال 10،000 نفر را جذب می کند.

او گفته است که استان نیو برانزویک در هند و اروپا دفاتر جدیدی را افتتاح می کند تا مهاجرت به نیو برانزویک را برای سرمایه گذاران و افراد با استعداد تبلیغ کند.

مهاجرت به استان نیوبرانزویک از طریق اکسپرس اینتری:

اتباع خارجی که می خواهند مهارت ها ، تحصیلات و تجربه کاری خود را به نیوبرانزویک بیاوردند ، ممکن است واجد شرایط مسیر اکسپرس اینتری نیوبرانزویک باشند.

این مسیر مهاجرت استانی با سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال مطابقت دارد ، که درخواست ها را از طریق سه دسته مهاجرت مدیریت می کند: برنامه Federal Skilled Worker Program  ،  Federal Skilled Trades Program و Canadian Experience Class .

برای واجد شرایط بودن در جریان Entry New Brunswick Express ، داوطلبان ابتدا باید پروفایل Express Entry را ایجاد کنند ، در آنجا بر اساس تجربه کار ، تحصیلات ، سن و مهارت زبانشان بر اساس سیستم جامع رتبه بندی CRS  امتیاز دریافت می کنند.

اگر افرادی در صف انتظار  فدرال هستند از طرف  New Brunswick Express Enty انتخاب شوند ، 600 امتیاز اضافی CRS دریافت می کنند. این به طور مؤثر تضمین می کند که داوطلب در پذیرش بعدی حتما دعوت خواهد شد.

گاهی اوقات  نیوبرانزویک برای برطرف کردن مشکل کمبود نیروی کار ممکن است متقاضیان را مستقیماً از استخر اکسپرس اینتری انتخاب کند.

 

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *