قطار سرتاسری کانادا | اخبار مهم و فوری کانادا با افق | زندگی و شرایط مهاجرتی

خطوط ریلی راکی در کانادا (قطار سرتاسری)

این قطار سرتاسری Canada هست که از تورنتو شرق کانادا به ونکوور غرب کانادا متصل میشود. مدت زمان مسافرت ۹۶ ساعت است. در طول سفر شب‌ها در ۳ شهر و در هتل‌های ۵ ستاره برای ۱۰ ساعت استراحت و صرف صبحانه توقف می‌کنند و سپس سر حال سوار بر قطار، سفر را ادامه می‌دهند. از بین کو‌ها، جنگل‌ها و دریاچه عبور می‌کنید! سقف قطار و بدنه اون شیشه ای درست شده تا مسافران از طبیعت بکر و زیبای کانادا لذت ببرند. یکی از دلایل مهمی که افراد کانادا را بعنوان مقصد نهایی برای مهاجرت انتخاب می کنند، کیفیت زندگی بالا و استانداردهای زندگی در این کشور می باشد. مواردی از قبیل استاندارد بالای زندگی، مسائل زیست محیطی، سطح تحصیلات و بهداشت رایگان، همه این موارد باعث شده است که کانادا بمدت تقریبا ۱۰ سال متوالی بهترین کشور از نظر زندگی در جهان شناخته شود. ویدیو قطار سرتاسری کانادا را مشاهده کنید.

موسسه افق با دارا بودن افراد زبده و وکلای مهاجرت کانادا و تایید شده از سوی سازمان ICCRC کانادا در تلاش است با بررسی شرایط شما بهترین و سریع ترین روش مهاجرتی را پیشنهاد کند. مهاجرت به کانادا و رسیدن به اقامت دائم کانادا آرزوی بسیاری از افراد دوستدار مهاجرت است. خانواده بزرگ افق در تلاش است شما را به اهداف تان برساند. سریعترین و امن ترین مهاجرت را با ما تجربه کنید. برای تماس با موسسه بین المللی افق با شماره 05131071 تماس حاصل فرمایید. امیدواریم از مشاهده ویدیو قطار سرتاسری کانادا لذت برده باشید.

موسسه افق نمایندگی برخی از دانشگاه های معتبر Canada را دارا میباشد. اگر قصد مهاجرت تحصیلی کانادا را دارید. گروه افق پذیرش شما را در رشته مورد نظرتان اخذ کرده و تا مرحله گرفتن ویزا در کنار شما خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به سایت افق به نشانی اینترنتی www.ofoghint.com با تحصیل در کانادا و گرفتن مدرک کانادایی گامی بزرگ در جهت اخذ اقامت دائم کانادا بردارید. با تحصیل در کانادا می توانید امتیاز خود را در برنامه مهاجرتی از جمله اکسپرس اینتری افزایش داده و شانس پذیرش خود را در قرعه کشی بالا ببرید. همراه ما باشید. 

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !