پرونده های دانش آموزی | تحصیل کانادا | والدین و فرزندان افق

پرونده های دانش آموزی برای ویزای دانش آموزان در کانادا

براساس شرایط ریجکتی های زیاد پیش آمده در تابستان 1398 در مورد درخواست ویزاهای دانش آموزی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا مشخص شده تقریبا اغلب پرونده ها منجر به شکست می شوند که تصور ما این است که مسئله بیشتر سیاسی بوده و که در خصوص شهروندان ایرانی شکل گرفته است اما خوشبختانه این موضوع در خصوص ویزای همراه دانش آموزی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا و یا ویزای کار کانادا اعمال نشده، که خود جای امیدواریست.

 پرونده هایی که در حال حاضر شانس ویزا دانش آموزی داشته اند بیشتر در این گروه ها قرار گرفته اند:

  •  پدر و مادر دانش آموز قبلا ویزا کانادا و یا آمریکا را کسب کرده اند.
  •  خود دانش آموز قبلا ویزای توریستی کانادا را داشته است.
  •  در مدارس شبانه روزی خصوصی Boarding school ثبت نام شده اند.
  •  خانواده درجه یک دانش آموز برای وی دعوتنامه گذاشته است.

از این 4 گروه که خارج شویم تقریبا اکثر پرونده دانش آموزی آنها منجر به شکست شده که متاسفانه توسط دفاتر مهاجرتی این مسئله رسانه ای نشده است و کلاینت ها را در حاله ای از ابهام قرارداده است.

برای تحصیل فرزندان در مدارس کانادا یا تحصیل مدارس کانادا سن تحصیل از ۵ سالگی شروع شده و  تا ۱۲ سال به طول می انجامد. مدارس کانادا (School Canada) در دو سطح ابتدایی  (Elementary) که تا مقطع ششم و بعدی دبیرستان (High School) که از مقطع هفتم تا دوازدهم را شامل می شود.

با توجه به شرایط فوق العاده ای که کشور کانادا برای تحصیل دانش آموزان بین المللی (تحصیل زیر ۱۸ سال کانادا) در مدارس این کشور فراهم آورده است. افراد زیادی متقاضی مهاجرت به کانادا برای تحصیل در کانادا و اخذ ویزای دانش آموزی کانادا ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میباشد. برای اطلاع از مزایای تحصیل فرزندان در مدارس کانادا با گروه افق همراه باشید. گروه بین الملل تحصیلی افق در تمام مراحل فوق همراه شما بوده و صفر تا صد امور مهاجرتی کانادا را به بهترین نحو ممکن برایتان انجام خواهد داد. سایر مقالات مرتبط با تحصیل فرزندان درکانادا، پرونده دانش آموزی برای تحصیل در بهترین مدارس کانادا، ویزای تحصیلی دانش آموزی کانادا و… را در جدید ترین اخبار سایت افق به نشانی www.ofoghint.com مطالعه فرمایید.

موسسه افق با همکاری مشاورین قانونی مهاجرت پاسخگوی شما در زمینه های تحصیل مدارس کانادا می باشد. مهاجرتی ایمن، کم ریسک و موفقیت آمیز به کانادا را با موسسه مهاجرتی افق تجربه کنید.