شرایط مالی برای دو برنامه اکسپرس اینتری به روز رسانی شد.

شرایط مالی برای دو برنامه اکسپرس اینتری به روز رسانی شد.

دولت فدرال برای مهاجرت به کانادا میزان بودجه مورد نیاز برخی از کارگران ماهر که قصد مهاجرت به کانادا دارند را بروز رسانی کرد .این شرایط مالی برای متقاضیانی است که بدون ارائه پیشنهاد شغلی بوده و از طریق دو برنامه Federal Skilled Worker Program   و Federal Skilled Trades Program که به اکسپرس اینتری مرتبط هستند قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

داشتن این منابع مالی برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق برنامه تجربه کبکی دارند و یا دارای پیشنهاد کار هستند الزامی نمی باشد .
میزان بودجه مورد نیاز بستگی به تعداد خانواده موجود در برنامه دارد. با توجه به قانون اداره مهاجرت ، پناهندگان و تابعیت کانادا IRCC ، این اعضا از خانواده می توانند در درخواست اقامت دائم کانادا درج شوند

  • متقاضی اصلی
  • همسر
  • فرزندان وابسته
  • فرزندان وابسته همسر

همسران و فرزندان وابسته باید حتی اگر قبلاً مقیم دائم یا شهروندان کانادا هستند ، یا اگر با متقاضی اصلی به کانادا نمی آیند ، باید در فرم درخواست درج شوند.

جدول ذیل مقادیر آپدیت شده برای سال 2020 می باشد:

 

منابع مالی مورد نیاز ( دلار کانادا)تعداد  اعضای خانواده
12.960$1
16.135$2
19.836$3
24.083$4
27.315$5
30.806$6
34.299$7
3.492$برای هر فرد اضافه

 

کانادا  هر سال شرایط منابع مالی را به روز می کند. گرچه تغییرات ممکن است اندک باشد ، اما ممکن است بر صلاحیت متقاضیان تأثیر بگذارد.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4d00e8″ button_gradient_bottom_color=”#4d00e8″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *