ساسکاچوان در پذیرش دوم خود در ژانویه سال 2020 برای 234 متقاضی دعوتنامه صادر کرد.

ساسکاچوان در پذیرش دوم خود در ژانویه سال 2020 برای 234 متقاضی دعوتنامه صادر کرد.

ساسکاچوان با فاصله فقط یک هفته از پذیرش قبلی خود مجدد دومین پذیرش خود را در سال 2020 برگزار کرد. این پذیرش در تاریخ  13 ژانویه برگزار شد و برای 234 متقاضی اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز این استان دعوتنامه صادر کرد و متقاضیان می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. حداقل امتیاز برای متقاضیان در قرعه کشی 13 ژانویه در هر دو زیرمجموعه 69 بود.

داشتن پیشنهاد کار جز شرایط برای متقاضیان نبوده است و متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل خود را ثبت کنند این پروفایل برای نشان دادن و  ثبت اطلاعاتی از جمله سن، تجربه کاری، تحصیلات، توانایی زبان(انگلیسی، فرانسه) و.. . می باشد و متقاضیان بر اساس این موارد امتیاز دریافت می کنند و امتیازدهی از 100 می باشد و برای متقاضیان با امتیاز بیشتر دعوتنامه صادر می شود.

به منظور دریافت دعوت نامه از ساسکاچوان ، هیچ پیشنهاد شغلی لازم نیست. اما ، داوطلبان حداقل یک سال سابقه کار در رشته تحصیلی خود داشته باشند.

زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز:

زیر شاخه مشاغل مورد نیاز برای متقاضیان مهاجرت که فاقد پروفایل  Express Entry  فدرال هستند باز شد. مجموعا تعداد 109 متقاضی  از طریق این زیرمجموعه مشاغل دعوت شده اند، متقاضیان باید حداقل 69 امتیاز کسب می کردند تا بتوانند برای نامزدی استانی ساسکاچوان درخواست کنند.

قرعه کشی 13 ژانویه برای 65 نفر از مشاغل ، از جمله مدیران مالی ، متخصصان منابع انسانی ، و اساتید دانشگاه دعوتنامه صادر شد

زیر مجموعه اکسپرس اینتری:

در آخرین دور انتخاب ، ساسکاچوان 125 دعوت نامه برای متقاضیان که در استخر اکسپرس اینتری به فدرال دارای پروفایل  بوده صادر کرد.

زیر مجموعه Express Entry Saskatchewan به سیستم Express Enterry مربوط می شود ، سیستم اکسپرس اینتری که مجموعه ای از متقاضیان برای سه برنامه اصلی مهاجرت در کانادا مدیریت می کند: طبقه کارگر ماهر فدرال ، کلاس فدرال ماهر و مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر اساس امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند.

متقاضیان بر اساس سن ، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسه امتیاز کسب می کنند و کسانی که بیشترین امتیاز را دارند دعوتنامه دریافت کرده و می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

متقاضیانی که که از دعوتنامه استانی دریافت می کنند 600 امتیاز اضافی دریافت کرده و بدین ترتیب در قرعه کشی بعدی برای اقامت دائم کانادا حتما انتخاب خواهند شد .

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4d00e8″ button_gradient_bottom_color=”#4d00e8″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *