دولت کانادا و برنامه حقوقی منطقه نوناووت | اقامتی اسان با گروه افق

دولت کانادا و برنامه حقوقی منطقه نوناووت | اقامتی اسان با گروه افق

برنامه حقوقی در کانادا مهاجرت افق

برای داشتن یک سیستم قضایی کارآمد، برنامه حقوقی، متخصصان حقوقی باید به طورکامل با شرایط و موقعیت محل خدمت خود آشنایی داشته باشند. به همین خاطر آموزش حقوقی در همه ی مناطق از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با موسسه بین المللی افق با شماره 05131071 در تماس باشید. و همچنین با وکلا و مشاورین قانونی مهاجرت کانادا در گروه حقوقی افق راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

وكلا و مشاورین مجموعه افق عضو انجمن مشاورین رسمی مهاجرت کانادا یا ICCRC می باشند. اگر تصمیم به مهاجرت دارید وكیل مهاجرت به كانادا تمامی راه های ممكن را پیش روی شما قرار می دهد. چنانچه از گروه بین المللی افق برای اقامت به کانادا کمک بگیرید، پرونده مهاجرتی شما از طریق بهترین وکلای مهاجرت پیش خواهد رفت و این امر شانس موفقیت شما را در اخذ ویزای کانادا به طور چشمگیری افزایش می دهد.

برنامه حقوقی منطقه نوناووت

امروز، قاضی دیوید لمتی وزیر دادگستری کانادا، خبر اختصاص بودجه برای برنامه حقوقی منطقه نوناووت در دانشگاه ساسکاچوان که با هدف افزایش تعداد وکلا و همچنین بهبود دسترسی به سیستم قضایی در این منطقه طراحی شده است را اعلام کرد. این برنامه با مشارکت و همکاری کالج آرکتیک نوناووت و دانشگاه ساسکاچوان صورت میگیرد. در سپتامبر سال 2019، اولین گروه دانشجویان این دوره وارد سومین سال تحصیل خود میشوند.

با مهاجرت شما به کانادا، کار وکیل مهاجرت همچنان برای تکمیل مراحل اقامت و تکمیل فرآیند ویزای شما ادامه خواهد داشت. خدمات متنوع ما در شرکت افق بعد از مهاجرت به کانادا و کسب اقامت کانادا همچنان ادامه خواهد داشت. یکی از کارهایی که وکیل مهاجرت به کانادا در مجموعه بین المللی افق انجام می دهد درخواست شهروندی کانادا می باشد که این درخواست شهروندی کانادا کار چندان آسانی نمی باشد.

بودجه دولت کانادا در زمینه وکالت

دولت کانادا بودجه ای به مبلغ 341،600 هزار دلار برای حمایت از دانشگاه ساسکاچوان در طول مشارکت به مدت 2 سال در نظر گرفته است. تامین بودجه از طرف دولت کانادا و همچنین تاسیس یک موسسه حقوقی در شهر ایکالویت به دانشجویان امکان کسب تجربه در زمینه وکالت را قبل از فارغ التحصیلی میدهد. این برنامه همچنین امکان حضور سخنران های مهمان مختلف، برنامه ریزی برای کسب مهارت های فرهنگی و همچنین سخنرانی های درباره قانون سنتی برای بازتاب کردن نیازها و اولویت های منطقه فراهم میکند. وکیل مهاجرت به کانادا در گروه بین المللی افق می تواند شما دانشجویان در رشته حقوق را در این زمینه برای کار در کانادا یا مهاجرت تحصیلی به کانادا راهنمایی کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرایط مهاجرت کانادا و مشاوره با وکیل مهاجرت و وکیل رسمی عضو ICCRC، و یا روش ها و متدهای مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص به کانادا و انجام تمامی مراحل و امور مرتبط با مهاجرت و اقامت به کانادا، در کمترین زمان با همكاران ما با سابقه بیش از چندین هزار پرونده پذیرش در مجموعه بین المللی افق تماس حاصل فرمایید.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *