دعوت نوا اسکوشیا | نجاران در صف اکسپرس اینتری | مهاجرتی اسان

دعوت نوا اسکوشیا از نجاران در صف اکسپرس اینتری

نوا اسکوشیا دومین قرعه کشی خود را در این ماه با اولویت های بازار کار خود برگزار کرد و دومین قرعه کشی خود را در تاریخ 20 سپتامبر برگزار کرد، این بار از نجاران واجد شرایط که پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کرده بودند مورد هدف قرار داد و برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی به منظور مهاجرت به کانادا صادر کرده است.

جریان اولویت های بازار کار یا Labour Market Priorities Stream به برنامه مهاجرتی استانی نوا اسکوشیا NSNP برای نجاران اجازه می دهد تا از استخر اکسپرس اینتری Entry Express متقاضیان واجد شرایط که دارای تجربه کاری در مشاغلی که استان  با کمبود کارگران داخلی روبرو هستند جستجو کند. برای اطلاع از برنامه کارآفرینی نوااسکوشیا و مهاجرت به این استان، مقاله برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا را حتما مطالعه فرمایید. متقاضیان منتخب ملزم به ارائه نامه هایی از طرف کارفرمایان هستند تا ثابت کنند که آنها دو یا چند سال سابقه کار ماهر را به عنوان نجار دارند.

نجاران خوداشتغالی در نوا اسکوشیا نیز واجد شرایط اند باید مدارک مربوط به اشخاص ثالث (مشتریان) را ارائه برای اکسپرس اینتری دهند که شامل خدمات ارائه شده و جزئیات پرداختی ها را نیز باید ارائه دهند. همچنین، می بایست دارای منابع مالی کافی برای پوشش هزینه های مهاجرت، سفر و اسکان خود و خانواده شان در نوا اسکوشیا باشند. افراد برگزیده همچنین باید در هر چهار مهارت زبان انگلیسی و فرانسه دارای حداقل نمره معادل CLB 5 یا بالاتر را کسب کنند.

CLB 5 زبان انگلیسی معادل:

 
CLB Level

Test results for each ability

ListeningReadingWritingSpeaking
۵۵٫۰۴٫۰۵٫۰۵٫۰

CLB 5  زبان فرانسه برای نجاران نوا اسکوشیا در برنامه اکسپرس انتری معادل:

NCLC LevelTest results for each ability
Speaking
(expression orale)
Listening
( compréhension orale)
Reading
(compréhension écrite)
Writing
(expression écrite)
۵۲۲۵۱۸۰۱۵۰۲۲۵

 

علاوه بر این، آنها باید سرمایه کافی را برای هزینه های مهاجرت، سفر و اسکان خود و خانواده خود را داشته باشند. مسیر مهاجرتی بر اساس  اولویت های بازار کار در آگوست سال 2018 راه اندازی شد و از آن زمان تا کنون مربیان نونهالان، حسابداران و حسابرسان و متقاضیان اکسپرس انتری فرانسه زبان دعوت کرده است و این بار نیز از نجاران دعوت به عمل آمده است. نجاران و افراد برگزیده در برنامه اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا که در قرعه کشی 20 سپتامبر پذیرفته شده اند 30 روز فرصت دارند تا برای مدارک را به استان ارائه دهند. متقاضیان که موفق به انتخاب از طرف شده اند رسیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز ضافه سکب می کنند و به طور موثر دعوت نامه درخواست اقامت دائم کانادا را به آنها تضمین می کنند.

تیم مهاجرتی افق افتخار دارد بهترین خدمات مهاجرتی کانادا اعم از ترجمه تمامی مدارک لازم، رزرو وقت از دفاتر وک (VAC) سفارت کانادا به منظور انجام پروسه انگشت نگاری، روادید انواع ویزای دائم و موقت کانادا، اخذ پاسپورت کانادایی و… را برای کلاینت های خود به ارمغان آورد. در نتیجه موسسه معتبر مهاجرتی افق میتواند جز یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان باشد.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !