جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با 460 دعوتنامه

جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با 460 دعوتنامه

ساسکاچوان در تاریخ 28 نوامبر جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد و برای  460 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه کنند.

در این پذیرش در  مجموع 200 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپری اینتری و 260 دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز صادر شده است.

متقاضیان اکسپرس اینتری بعد از دریافت دعوتنامه از استان 600 امتیاز اضافی دریافت خواهند که دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم کانادا را تضمین می کند.

همانطور که می دانید سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان با توجه به امتیازات و معیارها مهاجر می پذیرد.

متقاضیان بر اساس تسلط زبان انگلیسی و یا فرانسوی ، سن ، تحصیلات، سابقه کار امتیاز دریافت می کنند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند دعوتنامه برای آنها صادر می شود

SINP در طی 15 دوره از 25 سپتامبر تا 12 نوامبر حدود 5،689 دعوت نامه برای متقاضیان در هر دو زیر گروه (اکسپرس اینتری، مشاغل مورد نیاز) صادر کرده است. در قرعه کشی 28 نوامبر دعوت نامه هایی را برای متقاضیان در 97 شغل مختلف صادر کرد.

Expression of Interest

متقاضیان که تمایل دارند از طریق این دو زیرمجموعه پذیرفته شوند باید ابتدا تمایل یا EOL خود را اعلام کنند ( پروفایل خود را ثبت کنند) متقاضیان بر اساس عوامل سن، تحصیلات، سابقه کار و مهارت زبان انگلیسی و فرانسوی و همچنین ارتباطات در ساسکاچوان 100 امتیاز دریافت خواهند کرد و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی که ازطریق این استان برگزار خواهد شددعوتنامه را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *