جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری | پذیرش تضمینی کانادا | حداقل امتیاز 357

جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز 357

دولت کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری که در 16 اکتبر برگزار شد برای 500 متقاضی مشاغل فنی  که در دسته Federal Skilled Trades بودند دعوتنامه صادر کرد در این قرعه کشی حداقل امتیاز 357 بوده است که این افراد می توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست کنند. این قرعه کشی که در دومین سال 2019 برگزار شد متقاضیان Federal Skilled Trades را مورد هدف قرار داد، در واقع اتباع خارجی که دارای گواهینامه هستند و این ثابت می کند آنها واجد شرایط برای کار در یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا است و یا پیشنهاد کار معتبر در کانادا دریافت کرده اند از جمله معیارهای بوده است.

برنامه Federal Skills Trades Class یکی از روش های مهاجرت به کانادا است که توسط سیستم Express Entry مدیریت می شود. همانطور که می دانید سیستم اکسپرس اینتری در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت، تجربه کانادایی از سراسر جهان مهاجر جذب می کند.متقاضیان بر اساس سیستم جامع رتبه بندی امتیاز کسب می کنند ( سن، تحصیلات،سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسه) کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند دعوتنامه دریافت می کنند.

در این پذیرش انجام شده ثابت کرد که متقاضیانی که امتیاز پایینی هم دارند می توانند برای امتیاز اکسپرس اینتری امیدوار باشند برای دریافت دعوتنامه، اگر از استان نیز دعوتنامه داشته باشید 600 امتیاز اضافی را دریافت خواهید کرد.

Tim: یک آشپز 30 ساله است که یک گواهینامه آشپزی که دوره 2 ساله دارد را دریافت کرده است. وی دارای مهارت متوسط زبان انگلیسی است و پنج سال به عنوان آشپز مشغول به کار بود. تیم اخیراً برای تأیید گواهینامه به عنوان آشپز، به كانادا سفر کوتاهی داشته اما هرگز در كانادا كار نكرده است. امتیاز او  359 CRS بوده و در قرعه کشی 16 اکتبر توانست دعوتنامه دریافت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *