بسته شدن 18000 پرونده متقاضی مهاجرت کبک کاریابی افق

بسته شدن 18000 پرونده متقاضی مهاجرت کبک کاریابی افق

 

مهاجرت کبک در این چند سال تغییرات بسیار زیادی کرده است اما شما می توانید با گروه بین المللی افق در تماس باشید و از آخرین اخبار مربوط به قامت دائم کانادا کبک، مهاجرت کانادا کبک، مهاجرت سریع کبک، کار در کانادا کبک، مهاجرت تحصیلی به کبک کانادا مطلع شوید.

سایمون جولین برت، وزیر مهاجرت کبک، قبل از رای گیری گفت:

ما در حال تغییر نظام مهاجرت کبک استان کبک به نفع عموم هستیم، زیرا ما باید مطمئن شویم که مهاجران بر اساس نیازهای بازار کار در کانادا جذب
می شوند و بهترین ارتباط بین مهاجران و بازار کار کبک برای مهاجرت کبک برقرار است. برای آشنایی بیشتر با ایالت کبک با موسسه مهاجرتی و اقامتی گروه افق همراه باشید.

Francois Legault فرانسوا لوگو روز شنبه گفت:

آن چه که من مایلم اهالی کبک درک کنند، این است که من دقیقا کاری را کردم که آن ها می خواستند.

و او همچنین افزود سیستم جدید در حال آمدن است و مشکلی نیست.

شهر کبک (کبک سیتی) جز شهرهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه کانادا بوده و به همین دلیل بسیاری از مردم ایران متقاضی مهاجرت به این ایالت میباشند. اگر شما نیز قصد مهاجرت سریع و اقامت در شهر کبک را دارید به مشاوران و وکلای متخصص در امور مهاجرت در موسسه بین الملل افق مراجعه کرده و با راهنمایی های انها به افق اهدافتان دست پیدا کنید.

پیرو لایحه 9، درخواست 18000 نفر نیروی متخصص با پرونده باز از سیستم mon poj و هزینه هایشان به آنها برگردانده می شود. این افراد باید درخواست مجدد خود را در سیستم جدید آریما ثبت نمایند.

بحث نهایی درمورد لایحه 9، روز شنبه ساعت 3 بعدازظهر آغاز شد و با چندین ساعت بحث و استدلال درمورد چگونگی اجرایی شدن آن ادامه یافت.

دولت جدید کبک اعلام کرد: ما در حال تلاش برای جذب بهترین استعدادهای دنیا هستیم.

معیارهای جدید گزینش

لوگو گفت که در لایحه جدید دولت کبک پروسه مهاجرت کبک را اصلاح خواهد کرد و این اطمینان را به جامعه کبک می دهد که تازه واردها قابلیت انطباق با جامعه ی کبک را دارند:
او همچنین افزود که ما معیارهای گزینش را تغییر می دهیم و در عوض سیستم جدید آریما را جایگزین سیستم قدیم می کنیم تا مطمئن باشیم که مهاجرانی که انتخاب کرده ایم همان هایی هستند که در شرکت ها و مناطق مختلف کبک به آن ها نیاز داریم. هرچیزی که لازم بود گفته شود، گفته شد. سیستم قبلی مهاجرت کبک بر پایه نظام نوبتی بود. با سیستم جدید آریما، در خواست افراد به صورت مهارت محور و  مناطق روستایی کبک در اولویت خواهد بود به این امید که مهاجران به جای تجمع در مونترآل، بیشتر به مناطق روستایی بروند. لوگو همچنین خواستار کاهش زمان پروسه درخواست، از سه سال (36 ماه) به 6 ماه شد.

حامیان مهاجران معتقد هستند که دلیل اصلی که تازه واردها در کلانشهرها مستقر می شوند، این است که در جاهای دیگر، آن ها با تبعیض های سیستمیک مواجه هستند؛ مساله ای که دولت لوگو نمی خواهد وجود ان را بپذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های مهاجرت به Canada و استان کبک می توانید با وکیل مهاجرت در موسسه بین المللی افق یا Ofogh  یا Ofoghint.com تماس بگیرید.

Stephane Forget افزود:

تلاش های دولت باعث می شود که بهترین ارتباط بین مهارت های مهاجران و نیازهای شرکت های کبک ایجاد شود و این تغییرات تاثیر بسیار مهمی در تسهیل استخدام کارمندان آینده خواهد داشت.

خدمات موسسه افق در مهاجرت کبک

کلیه متقاضیان مهاجرت به کانادا خصوصا مهاجرت کبک (مهاجرت فوری به کشور کانادا، مهاجرت کانادا تضمینی، کار و شغل در کانادا، انتقال سرمایه و سرمایه گذاری در کانادا، خوداشتغالی و کارافرینی در کانادا ۲۰۲۰، مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی، مهاجرت استانی PNP کانادا، تحصیل در مدارس و دانشگاه های کانادا) که قصد دارند از طریق گروه افق برای مهاجرت کانادا اقدام کنند توصیه میشود هم اکنون برای رزرو مشاوره حضوری و انلاین اقدام کنند و از تسهیلات و تخفیفات مجموعه افق که برای رفاه حال متقاضیان عزیز در ایام کرونا درنظر گرفته شده است بهره مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *