استان انتاریو PNP کانادا

معرفی استان انتاریو کانادا

استان انتاریو روند مهاجرت غیر اتباع واجد شرایط غیر کانادایی و همراهی اعضای خانواده (همسر/ شریک زندگی و فرزندان) را از طریق برنامه استانی تسهیل می کند. به طور رسمی تحت عنوان برنامه مهاجرین انتاریو OINP، کسانی که توسط این برنامه پذیرفته شده اند، اساساً در یک مسیر سریع برای مهاجرت به کانادا به عنوان نامزدی استان در سیستم Express Entry قرار میگیرند. فرصت های Ontario PNP اولین برنامه نامزدی انتاریو است. PNP به منظور ایجاد مشاغل، حفظ شغل و توسعه اقتصادی با جذب سرمایه گذاری جدید و کمک به کارفرمایان در بخش های هدفمند جهت جذب و حفظ کارمندان واجد شرایط برای مشاغلی که در حال حاضر نیازهای بازار کار وجود دارد، طراحی شده است.

PNP همچنین با تسهیل مهاجرت متخصصان در بخش های مراقبت های بهداشتی و آموزش از اولویت های دولت نیز پشتیبانی می کند. PNP عمدتا کارفرما محور است. PNP این امکان را به انتاریو می دهد تا مهارت مهاجران را با کارفرمایان انتاریو و نیازهای بازار کار مطابقت دهد و این امکان را به دولت استان انتاریو می دهد تا افرادی را برای دریافت اقامت دائم کانادا معرفی کند و درخواست های آنها را سریعاً توسط Citizenship and Immigration Canada پیگیری کند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 251038-P46RMP-416-1024x1024.jpg است

۶ دسته اصلی برنامه استانی انتاریو کانادا برای اقدام

  •  General Category
  •  International Students Category
  •  Corporate Category
  •  Entrepreneur Category
  •  Human Capital Priorities
  •  French-Speaking Skilled Worker Category

هر گروه PNP در انتاریو مجموعه ای از الزامات خاص خود را دارد که چه کسی می تواند واجد شرایط باشد. علاوه بر این، هر دسته ممکن است یک یا چند زیر گروه داشته باشد.

General Category

اینها توسط دولت کانادا تحت عنوان NOC 0 ،A یا سطح B طبقه بندی می شوند. درخواست های کارفرما و همچنین اتباع خارجی لازم است. این برنامه ها باید نشان دهند که هردو طرف کاملاً شرایط لازم برای صلاحیت را رعایت می کنند. در صورت برآورده شدن همه شرایط، صدور گواهینامه ممکن است تحت گروه عمومی PNP انتاریو صادر شود. متقاضیان باید شرایط لازم را داشته باشند تا بتوانند به عنوان یک کارگر خارجی تحت عنوان برنامه نامزدی استان در گروه عمومی انتاریو واجد شرایط باشند.

الزامات متقاضی:

باید در طی پنج سال گذشته، دو سال سابقه کار در شغل مورد نظر خود داشته باشند. یا در صورت درخواست شغل تنظیم شده در انتاریو، باید ثبت نام مناسبی در استان داشته باشید. تجربه کار فقط در صورت پرداخت و تأیید، حساب می شود که می توان آن را در کانادا یا خارج از کشور به دست آورد. کارهای داوطلبانه و دیگر تجربه های بدون حقوق حساب نمی شود. تجربه کار در کانادا فقط در صورت وجود مجوز مناسب کار حساب خواهد شد. باید یک کار شغل دائم و تمام وقت در یک شغل ماهر NOC سطح ۰، A یا B از یک کارفرمایان انتاریو در برنامه استانی داشته باشید. کارفرما همچنین باید برنامه ای را ارائه کند که ابتدا باید توسط Opportunities Ontario تأیید شود. این باید در زمان تصویب درخواست کارمند معتبر باقی بماند. اگر در حین درخواست در کانادا زندگی کنید باید دارای وضعیت قانونی باشد.تأییدیه که توسط کارفرما امضا شده است نیز لازم است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن %D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88.jpg است

موارد مورد نیاز کارفرما:

  • تجارت حداقل برای سه سال فعال باشد.
  • درآمد ناخالص حداقل ۱،۰۰۰،۰۰۰ دلار با حداقل ۵ کارمند تمام وقت دائمی برای آن دسته از شرکتها در منطقه تورنتو بزرگ درآمد ناخالص حداقل ۵۰۰٫۰۰۰ دلار با حداقل سه کارمند دائم تمام وقت برای شرکتهای خارج از این حوزه
  • شغل باید در استان  انتاریو واقع شود.

شرایط شغلی:

  • شغل باید توسط دولت با عنوان NOC سطح ۰ ، A یا B تعریف شده است.
  • موقعیت دائمی و تمام وقت
  • سطح دستمزدها تأثیرات نامطلوبی بر اشتغال یا فرصتهای آموزشی برای شهروندان کانادایی و ساکنان دائم نگذارد.

دانشجویان بین المللی

برنامه استانی انتاریو فارغ التحصیلان بین المللی دوره دکترا و ارشد که افراد از یکی از دانشگاه های انتاریو فارغ التحصیل شده باشند و می توانند بدون نیاز به پیشنهاد شغلی برای واجد شرایط بودن در این برنامه شرکت کنند. برای اطلاعات بیشتر مطلب بهترین دانشگاه های کانادا را مطالعه کنید.

*همچنین مقاله ای که گروه افق در مورد برنامه استانی آلبرتا آماده کرده است را مطالعه فرمایید.

پیشنهاد شغلی:

هر شخصی که مایل به انتخاب فرصت های شغلی در انتاریو PNP باشد باید یک پیشنهاد شغلی دائم و تمام وقت داشته باشد. پیشنهاد شغلی باید در یکی از سه سطح مهارت قانون ملی شغل ۰ ، A یا B باشد و این شغل ابتدا باید توسط PNP تأیید شود.

 

جهت اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی اینستاگرام موسسه مهاجرتی افق ماندگار را دنبال کنید. 

بزرگترین شهرهای انتاریو:

  1.  (Toronto (Mississauga, Brampton, Markham, Burlington, Oakville, Barrie, Pickering, Vaughan, and Oshawa
  2.  (Ottawa (Kanata
  3.  Hamilton
  4.  (Kitchener-Waterloo (Cambridge
  5.  London, Ontario
  6.  St. Catharines – Niagara
  7.  Windsor
  8.  Guelph
  9.  Kingston
  10.  Sudbury
  11.  Brantford
  12.  Peterborough
  13.  Sarnia
  14.  Belleville
  15.  North Bay

بر خلاف بسیاری از شهر های کانادا، برنامه انتاریو تحت الگوی Expression of Interest (که سیستم EOI نیز نامیده می شود) عمل نمی کند، به این معنی که برنامه ها بدون نیاز به ارتباط قبلی، توسط استان پذیرفته می شوند. همراه با سیستم مهاجرت آنلاین CIC Express Entry ،ON PNP سریعترین راه برای مهاجرت به انتاریو است. زمان پردازش برای برنامه های استانی انتاریو (Express Entry (PNP برنامه ها معمولاً در کمتر از نیم سال پردازش می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *