انتاریو تورنتو | کانادا مهاجرت | هواپیمای بدون سرنشین

پهباد های هوایی بدون سرنشین در انتاریو کانادا

اگر در شهرهای بزرگی زندگی می کنید، احتمالا آمبولانس های زیادی را دیده اید که علیرغم آنکه در حال آژیر کشیدن هستند، در ترافیک گیر کرده اند. واقعیت تلخ این است که بسیاری از آمبولانس ها در شهرهای بزرگ، به دلیل وجود ترافیک سنگین با تاخیر به صحنه حادثه می رسند. به همین دلیل است که در حال حاضر محققان در انتاریو کانادا (Ontario) مشغول انجام آزمایش بر روی پهپادهای هوایی بدون سرنشین برای انتقال تجهیزات پزشکی می باشند تا بدین طریق از ترافیک رهایی پیدا کنند.

محققان در انتاریو کانادا در حال تلاش برای ارائه خدمات پزشکی و نجات جان مردم از طریق پهباد هوایی در کمترین زمان ممکن هستند.

برای موضوعات اطلاعات جزییات مهاجرت به کانادا استان انتاریو Ontario و برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP) یا تحصیل در استان انتاریو مهاجرت فوری به کانادا و مهاجرت سریع به کانادا و مهاجرت فوری ایالت انتاریو هزینه های تحصیلی و زندگی در تورنتو یا مرکز استان انتارiیو کانادا تورنتو یا استان انتاریو برای مهاجرت به کانادا با وکیل خوب فوری سریع تضمینی و اقامت کانادا یا مهاجرت کارآفرینی کانادا یا مهاجرت کارافرینی یا آشنایی با کانادا با گروه بین المللی کانادا افق تماس حاصل فرمایید.

یک سوال بسیار ساده با پیامدهای عمیق این است که:

آیا یک آمبولانس یا یک هواپیمای بدون سرنشین سریعتر وارد صحنه اورژانس پزشکی می آید یا خیر؟

یک آزمایش توسط پرسنل پزشکی در ماه گذشته در یک منطقه روستایی در شمال شهر تورنتو (Toronto) انجام گرفت، اورژانسی قلب برای اولین بار یک آمبولانس و یک هواپیمای بدون سرنشین (پهباد هوایی در انتاریو کانادا) برای بیمار ارسال کردند.

در این تست پروژه آزمایشی با یک مکالمه با 911 شروع شد و ارسال آمبولانس از مرکز EMS منطقه Peel در Brampton Ont، انجام گرفت. در عین حال، یک هواپیمای بدون سرنشین با کنترل از راه دور که یک defibrillator خارجی ((AED) اتوماتیک (AED) ) مسیر را از یک پارک صنعتی نزدیک پیدا کرد از طرف دیگر آمبولانس برای رسیدن به صحنه اضطراری در فاصله تقریبا هشت کیلومتری واقع شده بود، به ترافیک رسید. هواپیمای بدون سرنشین (Drone) بالا رفت و خیلی سریع وارد مکان مورد نظر شد.

دکتر شلدون چسکز (Dr. Sheldon Cheskes)، متخصص طب اورژانسی و محقق در علوم بهداشت در Sunnybrook، در مصاحبه با اخبار CTV گفت: “چه شگفت انگیز بود که شما می توانید از فاصله دور هواپیمای بدون سرنشین یا پهباد هوایی در انتاریو کانادا را ببینید و سپس شما می توانید فرود هواپیمای بدون سرنشین را نیز ببینید.

هواپیماهای بدون سرنشین یک پروژه آزمایشی است که توسط Drone Delivery Canada انجام شد و قادر به پرواز با سرعت حدود 80 کیلومتر در ساعت برای آزمایش بودند. در آزمایش انجام شده طی چهار یا پنج بار توسط محققان، هواپیمای بدون سرنشین به طور متوسط 3 تا 4 دقیقه قبل از آمبولانس وارد صحنه شد.
Cheskes گفت: این می تواند بسیار با ارزش باشد که بتوانیم در کمترین زمان به محل رسد و عملیات پزشکی را انجام داد و او گفت: “بقا در جوامع روستایی واقعا یک امر بسیار حیاتی است، بنابراین این واقعا فرصتی مهم  برای تغییر است.”

Peter Dundas، رئیس بخش خدمات پزشکی منطقه ای Peel گفت: یکی از عوامل حیاتی در صرفه جویی زمان برای یک بیمار قلبی، شروع یک CPR و استفاده از AED در اسرع وقت است.

او همچنین افزود: “اگر می توان در عرض چند ثانیه این عملیات را انجام داد بسیار عالی خواهد بود.” یک هواپیمای بدون سرنشین در انتاریو کانادا یا پهباد هوایی در عرض چند ثانیه می تواند پرواز کند، اما احتمالا می تواند به محل آن فرد خیلی سریعتر از آنچه که می توانیم برسیم. این در واقع سه یا چهار دقیقه می تواند از ما جلوتر برسد و می تواند نتیجه مثبتی برای آن فرد باشد.”

این پهپادهای آزمایشی می توانند با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت پرواز کنند و از همه مشکلات ترافیکی که آمبولانس ها با آن مواجه می شوند در امان خواهند بود. در حالی که این پهپادها قادر به حمل تکنسین های اورژانس نیستند، اما می توانند تجهیزات پزشکی مانند دستگاه شوک قلبی را با خود حمل کنند. این هواپیماهای بدون سرنشین چند دقیقه زودتر از تیم های امدادی به محل می رسند و می توانند چنین تجهیزاتی را در موارد اورژانسی همچون ایست قلبی، به یکی از نزدیکان یا اطرافیان بیمار برسانند.

قبل از اینکه این کار عملی شود باید با توجه به مطالعات ثابت شود که هواپیماهای بدون سرنشین قابل اعتماد، مقرون به صرفه و قادر به مقاومت در برابر آب و هوای کانادا می باشند.

US، یک هواپیمای بدون سرنشین برای اولین بار برای ارزیابی پیوند توسط مرکز پزشکی دانشگاه مریلند استفاده کرد.

در تابستان آزمایشات متعددی برای  هواپیمای بدون سرنشین در انتاریو وجود خواهد داشت تا ببینیم که آیا محققان می توانند راهی برای رها کردن هواپیماهای بدون سرنشین یا AED را از هوا به زمین پیدا کنند. آنها همچنین به بررسی امکان ایجاد یک سیستم برای استفاده مجدد از AED هستند که ممکن است شامل یک گوشی هوشمند یا برنامه ای باشد که آنها را از طریق فرایند صحبت کنند.

Cheskes گفت: که او معتقد است هواپیماهای بدون سرنشین هوایی در مراقبت های اورژانس در آینده نزدیک در شهر انتاریو کانادا استفاده می شود.

برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود به گروه بین الملل افق مراجعه كنید. تضمین روند پرونده مهاجرتی كلاینت های عزیز افتخاری دیرینه برای ماست. فرصت را از دست ندهید و هم اكنون برای ساخت اینده ای بهتر دست به كار شوید. تا رسیدن به افق آرزوها همراهتان هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *