استان کبک کانادا | متقاضی اسکیل ورکر | قرعه کشی و مهاجرت سریع

اسکیل ورکر در استان کبک کانادا

استان کبک پس از برگزاری دو قرعه کشی در ماه اکتبر، در کل 162 دعوت نامه برای متقاضیان برنامه کارگر ماهر (اسکیل ورکر) دعوتنامه صادر کرده است. این پذیرش در تاریخ های 23 و 29 اکتبر برگزار شده است. در 23 اکتبر، استان کبک 89 نفر دعوت کرد تا تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه دهند و این متقاضیان بر اساس نیاز کار کبک انتخاب شدند. این 89 نفر از میان 16000 نفر که درخواستشان موقتا برای اصلاح قانون مهاجرت کبک به حالت تعلیق در آمده بود و این تغییرات در 16 ژوئن 2019 به تصویب رسیده بود انتخاب شدند

همه متقاضیانی که در 23 اکتبر دعوت شده اند و از طرف استان کبک دعوتنامه دریافت کرده اند ابراز علاقمندی (پروفایل) خود را از طریق پورتابل آنلاین آریما ثبت کرده بودند. سپس در تاریخ 29 اکتبر 2019، کبک از 73 متقاضی دعوت کرد تا برای درخواست اقامت دائم درخواست دهند. کسانی که در آن قرعه کشی دعوت شده اند, یک پیشنهاد معتبر برای اشتغال داشتند. همچنین دعوت نامه هایی برای افرادی که در کبک استان کانادا اقامت داشته اند برای انجام وظایف رسمی و اسکیل ورکر ارسال شده است. از جمله مشاغل دیگر، این مقامات شامل دیپلمات ها، افسران کنسولی و نمایندگان سازمان ملل بودند.

آریما چیست؟

آریما در سال 2018 برای مدیریت بانک متقاضیان بنامه مهجرتی اسکیل ورکر کبک معرفی شد. سیستم EOI کبک بانک متقاضیان را برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا CSQ مدیریت می کند، که برای درخواست اقامت دائم این استان از طریق QSWP لازم است. متقاضیان با ایجاد پروفایل در Arrima ابراز علاقه می کنند، که سپس در استخر نامزدها قرار می گیرند و بر اساس امتیاز یا سایرمعیارهای دیگر رتبه بندی می شوند.

شما میتوانید از طریق سایت CIC دولت کانادا برای محاسبه امتیاز اسکیل ورکر (Skilled Worker) استان کبک اقدام کنید. همچنین برای راحتی شما عزیزان گروه بین المللی افق کانادا فرم ارزیابی محاسبه انلاین امتیاز اسکیلد ورکر کانادا ۲۰۲۰ را به زبان فارسی در سایت خود (Ofoghint.com or Ofoghint) قرار داره است. درنتیجه شما میتوانید به ارزیابی انلاین امتیازات خود برای مهاجرت اسکیلد ورکر کانادا بپردازید و از واجد شرایط بودن خود برای مهاجرت کانادا اطلاع پیدا کنید. افق مسیر مهاجرت به کانادا را برای شما هموار و اسان میکند.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *