استان منیتوبا MPNP کانادا

برنامه نامزدی استانی منیتوبا کانادا (MPNP) به دنبال فارغ التحصیلان، کارگران ماهر، بازرگانان و خانواده های آنها با هدف و توانایی استقرار اقتصادی موفق در مانیتوبا به عنوان ساکن دائم است. MPNP برای کارگران ماهر براساس نیاز کارفرمایان Manitoba ساخته می شود. کارگران آموزش دیده و با تجربه بین المللی انتخاب می شوند که مهارت های لازم در بازار کار محلی را دارند و آنها را برای دریافت ویزای اقامت دائم کانادا برای اسکان و کار در Manitoba معرفی می شوند.

دو برنامه جهت نیروی کار وجود دارد:

  •  کارگران ماهر در مانیتوبا
  • کارگران ماهر در خارج از کشور

کارگران ماهر در برنامه استانی منیتوبا کانادا

MPNP برای کارگران ماهر در Manitoba متقاضیانی را معرفی می کند که از طریق اشتغال مداوم و مهارت کافی، آموزش و تجربه کار و مهارت رسمی زبان، ارتباط مستقیمی با استان مانیتوبا داشته باشند تا بتوانند سهم فوری و مداوم در اقتصاد Manitoba و جامعه مانیتوبا را به طور کلی داشته باشند.

اشتغال مداوم در Manitoba راهی است برای کارگران ماهر برای نشان دادن ارتباط با Manitoba که واجد شرایط برای درخواست در MPNP برای کارگران ماهر در Manitoba می باشند. MPNP برای کارگران ماهر در منیتوبا این قدرت را به شما می دهد تا مسئولیت موفقیت اثبات شده خود را در یافتن شغل در Manitoba به عهده بگیرید.

ثبت و اعلام علاقمندی برنامه استانی کارگران ماهر در منیتوبا در ۳ مرحله انجام می شود:

مرحله اول:

متقاضیان با استفاده از چندین عامل رتبه بندی می شوند و اگر جزء کاندیداهای با بالاترین امتیاز باشند، ممکن است از آنها دعوت شود تا یک درخواست را به MPNP ارسال کنند. هیچ محدودیتی در تعداد نامزدهایی که می توانند ابراز علاقه را ارائه دهند وجود ندارد. ابراز علاقه برنامه نیست، بلکه نشانه علاقه شما به درخواست در مورد MPNP است. همه داوطلبان باید به تمام سؤالات مربوط به EOI به طور دقیق و کامل پاسخ دهند. امتیازهای رتبه بندی EOI را بر اساس اطلاعاتی که در نمایه خود ارائه داده اید دریافت خواهید کرد. (پروفایل شما تا یکسال معتبر است) شما بر اساس مهارت زبان، تحصیلات، تجربه کاری و سازگاری و سایر ارزیابی می شوید. کاندیداهای با بالاترین امتیاز در استخر به طور مرتب دعوت می شوند و به آنها LAA داده میشود. در صورت دریافت LAA، شصت روز فرصت دارید تا درخواست کاملی را به MPNP ارسال کنید و برای پشتیبانی از اطلاعاتی که در بیان علاقه خود ارائه داده اید، باید اسناد آنها را نیز ارائه دهید.
نکته: امکان ویرایش پروفایل و تغییر اطلاعات می باشد شما میتوانید با ارتقا مهارت زبان یا کسب تجربه کاری بیشتر شانس دریافت LAA خود را افزایش دهید.

مرحله دوم:

پس از دریافت LAA شما باید تمام ادعاهایی را که در بیان علاقه (EOI) خود مطرح کرده اید و کلیه اطلاعات ارائه شده در برنامه خود را با اسناد پشتیبان معتبر اثبات کنید. بنابراین، قبل از ورود به سیستم ، مطمئن شوید که می دانید به چه اسنادی نیاز دارید و تمام این اسناد را جمع آوری کنید تا آماده باشید که آنها را با برنامه MPNP Online خود اسکن و بارگذاری کنید. شما نمی توانید اطلاعات یا اسنادی را که بارگذاری و ارسال کرده اید تغییر دهید. مدارک شناسایی،گواهی مدارک تحصیلی، گواهی اشتغال به کار در ۵ سال گذشته و مدارک پیوست آن، نمرات کسب شده در آزمون های معتبر که بیش از دو سال از آن نگذشته باشد. متقاضی باید مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار برای خود و ۲۰۰۰ دلار برای هر یک از همراهانش تمکن مالی نشان دهد.

مرحله سوم : اقامت دائم

متقاضیان MPNP نامه تأییدرا دریافت می کنند. نامه تأیید MPNP یک سند رسمی دولتی است. نامه را به عنوان یک سند (مورد نیاز) با درخواست ویزا خود به اداره مهاجرت، پناهندگان و تابعیت کانادا (IRCC) ارسال می کنید قبل از انقضای نامزدی باید درخواست ویزا خود را با هزینه های IRCC تکمیل کنید.

برنامه استانی کارگران ماهر در خارج از منیتوبا کانادا

کلید موفقیت MPNP اقتصاد مداوم قوی و پایدار استان است. تنوع صنایع در حال رشد و بخش های اقتصادی منیتوبا، نرخ بیکاری را پایین نگه می دارد. دستمزد خوب، شرایط کار ایمن، مزایای سخاوتمندانه و حقوق کارگران برخی از نکات برجسته کار در Manitoba است. بعلاوه، با کمترین هزینه زندگی مانیتوبا و سطح بالای خدمات دولتی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش، یک شیوه زندگی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا ارائه می گردد.
MPNP برای کارگران ماهر در خارج از کشور متقاضیانی را معرفی می کند که ارتباط مستقیمی با Manitoba از طریق:

  • حمایت از اعضای خانواده یا دوستان؛
  • از طریق آموزش قبلی یا تجربه کار در استان؛ یا
  • از طریق دعوت نامه درخواست مستقیم از MPNP به عنوان بخشی از یک طرح استخدام استراتژیک دریافت می شود.

کلیه متقاضیان باید برنامه خود را ارائه دهند تا طرح خود را برای موفقیت در منیتوبا و مشارکت اقتصادی توضیح دهند. مراحل درخواست این روش مانند مراحلی است که در بالا برای کارگران ماهر در مانیتوبا توضیح داده شده است.

جداول امتیازبندی برنامه استانی منیتوبا

سازگاری بر اساس نوع ارتباطی که شما به Manitoba دارید محاسبه می شود. همه داوطلبان باید حداقل یک نوع ارتباط با استان منیتوبا در برنامه استانی داشته باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *