استان آلبرتای کانادا | مهاجرتی اسان با افق | متقاضی اکسپرس اینتری

استان آلبرتا برای 374 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

در آخرین دوره انتخاب سیستم اکسپرس اینتری استان آلبرتا از 374 متقاضی  با امتیاز  حداقل 400 نفر دعوت کرد تا از این طریق برای اقامت دائم کانادا درخواست کنند. این قرعه کشی در تاریخ  25 سپتامبر برگزار شد. AINP مؤلفه ای از برنامه های نامزدی استانی کانادا PNP است، که به استان ها و قلمروهای شرکت کننده اجازه می دهد هر ساله تعداد مشخصی از نامزدهای مهاجرت طبقه اقتصادی را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند.

کلیه استانها و قلمروهایی که در برنامه مهاجرت استانی PNP شرکت می کنند حداقل دارای یک مسیر است که به سیستم اکسپرس اینتری کانادا مرتبط است و این سیستم برای مهاجرت در سه برنامه اصلی مهاجرت کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی، از سراسر جهان مهاجر جذب می کند. جریان ورودی Alberta Express به AINP اجازه می دهد تا AINP استخر ورود فدرال اکسپرس را برای کارگران ماهر خارجی که در برنامه متقاضی استانی آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا  در شغلی کار می کنند که از توسعه اقتصادی و اولویت های متنوع استان پشتیبانی می کند ، جستجو کند.

البته داشتن پیشنهاد شغلی در متقاضی استان آلبرتا از جمله شرایط نیست اما می تواند احتمال پذیرفته شدن را افزایش می دهد. زمانی که شنا از طریق استان انتخاب می شوید 600 امتیاز اضافی هم در سیستم امتیازبندی به شما اضافه می شود و همین امتیاز اضافی باعث می شود در مرحله بعدی، موقعیت خوبی را داشته باشید. مجموع دعوتنامه های صادر شده توسط استان آلبرتا تا اینجا در سال 2019 به 6088 رسید.

مشاوران و وكیل و یا وکلای باتجربه و خوب مهاجرت به كانادا در مجموعه افق در تمامی این مراحل همراه شما هستند. شما می توانید برای اطلاع از شرایط خود فرم ارزیابی رایگان در سایت را برای مهاجرت به کانادا تكمیل نمایید.  مهاجرت کانادا و یا دریافت ویزای کاری و سرمایه گذاری و یا قوانین جدید مهاجرتی ۲۰۲۰ کانادا از طریق برنامه های متقاضی استانی آلبرتا راهی مناسب برای شما که دارای امتیاز کمتری در سیستم اکسپرس اینتری هستید می باشد. وکلا و مشاورین موسسه بین الملل افق با داشتن چندین سال سابقه درخشان در زمینه امور مهاجرتی شما را تا رسیدن به اهدافتان یاری می کند پس با خیال راحت و برای سریعترین اقامت دائم و یا موقت و یا مشاوره و اطلاع از روند صفر تا صد اقامت کانادا پرونده های مهاجرتی خود را به ما بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *