قرعه کشی سیستم اکسپرس اینتری مهاجرتی سریع گروه افق

قرعه کشی سیستم اکسپرس اینتری مهاجرتی سریع گروه افق

سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) از سال 2015 راه اندازی شد و همین سیستم جدید کل سیستم مهاجرت کانادا را تغییر داد.

همانطور که می دانید سیستم اکسپرس اینتری یا مهاجرت اکسپرس اینتری یا ورود سریع از طریق کار و تخصص شما می باشد و هدف، انتخاب افراد متخصص و بر پایه مهارت و توانایی هایشان است.

همچنین بخوانید: نحوه ثبت نام اکسپرس اینتری

مهم نیست که شما کجا زندگی می کنید هیچ محدودیتی برای ثبت نام در این سیستم برای شما وجود ندارد و همه افراد می توانند درخواست دهند به شرط اینکه در یکی از برنامه های نیروی متخصص بگنجند.

متقاضیانی که علاقمند مهاجرت به کانادا تحت یکی از این برنامه های سیستم Express Entry می باشند، باید در قدم اول ثبت پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بنمایند.

کارشناسان و وکلای افق پاسخ تمامی سوالات شما را درباره سیستم اکسپرس اینتری در اختیارتان قرار خواهند داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با دفتر افق به شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. قانونی ترین و کم ریسک ترین راه برای مهاجرت کانادا، روادید اقامت دائم کانادا در سال ۲۰۲۰ را برایتان به ارمغان می اوریم. اخرین اخبار و اطلاعات مربوط به امور مهاجرتی یا اکسپرس اینتری کانادا یا برنامه ورود سریع سیستم اکسپرس اینتری انواع روش های مهاجرتی کانادا را در سایت افق به نشانی www.ofoghint.com یا Ofoghint یا شرکت مهاجرتی افق یا گروه مهاجرت افق بخوانید.

عواملی که در پرونده شما در سیستم اکسپرس اینتری تاثیر دارد موارد ذیل است:

  • تجربه کاری
  • سن
  • تحصیلات
  • مدارک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • داشتن بستگان نزدیک (اقوام درجه یک)
  • داشتن پیشنهاد کاری

هر یک از این فاکتورها امتیاز هایی برای سیستم Express Entry دارند که در انتخاب شما می تواند بسیار موثر باشد. موسسه گروه کانادا افق بهترین مشاوره برای شما در مسیر زندگی تان می باشد با افق تا رسیدن به آرزوها.

سیستم اکسپرس اینتری

 

نکته:

با در نظر گرفتن نکات بالا سیستم اکسپرس اینتری صرفا تکمیل فرم و ورود اطلاعات نمی باشد و هر پرونده ای نیاز به تحلیل و بررسی دقیق دارد.
با توجه به برنامه فوق و عدم امکان تغییر و ویرایش اطلاعات پس از ارسال و دریافت دعوتنامه، تهیه مدارک به شکل دقیق و نوشتن رزومه بر اساس استانداردهای کانادایی در کسب امتیاز لازم و پیدا کردن کارفرما بسیار مهم است.

در صورت پذیرش دعوت نامه سیستم Express Entry می‌توان از یکی از روش‌های زیر اقدام کرد:

  1. برنامه جدید Express Entry فدرال کانادا
  2. (Federal Skilled worker Program (FSWP
  3. (Federal Skilled Trades Program (FSTP
  4. (Canadian experience Class (CEC
  5. (Provincial nominee Program (PNP

با توجه به دوره های قبل مینیمم امتیاز سیستم اکسپرس Entry در این دوره کاهش داشته و همین می تواند شانس پذیرش افراد را بیشتر کند.

موسسه بین المللی کانادا افق با دارا بودن کارشناسان مجرب و وکیل مهاجرت به کانادا از ابتدای پروسه مهاجرت شما با شما همراه خواهد بود تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در قدم اول مهاجرت به کانادا لازم است که از شرایط مهاجرت به کانادا آگاه شوید. حتی برای راهنمایی و مشاوره سیستم اکسپرس اینتری یا سیستم مهاجرت کانادا یا اقامت سیستم Express Entry یا روش مهاجرت با سیستم اکسپرس انتری هم می توانید از مشاوران زبده گروه افق کمک بگیرید. برای آگاهی از این شرایط با موسسه بین المللی افق تماس حاصل نمایید. کارشناسان مجرب این مجموعه در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.

مینیمم امتیاز دعوت شده:459

ثبت نام در Express Entry Canada

برای مهاجرت به کانادا باید در سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام نمایید. این سیستم با توجه به شرایطی که دارید به شما امتیاز می دهد. در صورت دریافت حداقل امتیاز لازم برای مهاجرت به کانادا از شما در خواست می شود که مدارک خود را به اداره ی مهاجرت استانی که از طریق برنامه ی مهاجرت آن اقدام کرده اید، ارسال نمایید. برای آگاهی از شرایط، امتیازها و نحوه امتیاز دهی فرم امتیاز دهی را در گروه کاریابی بین المللی افق تکمیل نمایید. مجموعه بین المللی افق همواره راحت ترین و آسان ترین مسیرهای بهترین روش های مهاجرت کانادا یا سیستم اکسپرس انتری اقامت کانادا، مهاجرت سریع به کانادا، کار در کانادا، اکسپرس اینتری کانادا، وکیل مهاجرت به کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا را در اختیار شما قرار می دهد. این موسسه سالهاست که در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت داشته و هرساله مهاجران بسیاری را همراهی می نماید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *